شناسهٔ خبر: 25633571 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رونمایی از آرمادا؛ یک پاترول کوهی همه چیز تمام در نمایشگاه اوورلند +عکس

خبرگزاری میزان- نیسان در نمایشگاه اوورلند در آریزونا، از پاترول کوهی خود، یعنی آرمادا، رونمایی کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، نیسان در نمایشگاه اوورلند در آریزونا، از پاترول کوهی خود، یعنی آرمادا، رونمایی کرده است.

این خودرو در آمریکا به نام نیسان آرمادا و در دیگر نقاط دنیا به اسم پاترول مشهور است. آرمادا، این خودروی اسپرت مخصوص ماجراجویی، دارای یک چادر نصب شده بر روی سقف، سیستم تعلیق کمک و فنر سنگین، ،چرخ های 17 اینچی و سیستم اگزوز مگنافلو (Magnaflow) است.

رونمایی از آرمادا؛ یک پاترول کوهی همه چیز تمام در نمایشگاه اوورلند +عکس

این خودرو هم چنین برای آسان تر کردن ماجراجویی، یک تایر اضافه متصل به پشت خودرو، سپر های استیل سنگین، چراغ LED متصل به سقف و مه شکن دارد.

مدیر عامل نیسان آمریکای شمالی، براندن وایت گفت: «برای کسانی که به دنبال ماجراجویی به همراه خانواده هستند، تنها کافی است تا به پاترول کوهی آرمادا نگاه انداخته تا با مفهوم "ماجراجویی جدید" آشنا شوند. یک موضوعی که طرفداران آفرود باید در مورد آرمادا بدانند، ذات اصیل ماجراجویانه آن است. تمامی آرمادا های 2018 از پاترول جهانی الهام گرفته اند، مدلی که بیش از پنج دهه به عنوان یک آف رود تمام عیار معروف بوده است. به همین دلیل، تنها تغییرات کوچکی برای این آرمادا در نظر گرفته شده است.»

پیشرانه این خودرو، هشت سیلند و 5.6 لیتری بوده و قدرتی برابر 399 اسب بخار و گشتاوری برابر 560 نیوتون.متر تولید می‌کند. آرمادا 2 دیفرانسیل است و قدرت آن از طریق جعبه دنده هفت سرعت اتوماتیک به چرخ ها منتقل می‌شود.

 

منبع: خودروکار

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما