شناسهٔ خبر: 25628955 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

پیام احساسی بوفون برای وداع با هواداران یوونتوس

سنگربان کهنه‌کار بانوی پیر برای وداع با هواداران این تیم در صفحه شخصی‌اش یک پیام احساسی گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان لوئیجی بوفون که امروز (شنبه) آخرین بازی دوران بازیگری اش را برای یوونتوس در هفته پایانی سری A مقابل هلاس ورونا انجام می دهد، برای وداع با هواداران بانوی پیر پیامی احساسی «با عنوان 6 هزار صد و یازده» در صفحه شخصی اش در اینستاگرام گذاشته است.

بوفون 40 ساله که هنوز تصمیم نگرفته می خواهد بازنشسته شود یا در تیمی دیگر به دوران بازیگری اش ادامه دهد، در این پیام نوشته است: «6111 لحظه پر از شور ناب، لذت، اشک، شکست و پیروزی ها. ممنونم از شما. ممنونم از تک تک شما. به خاطر هر کدام از شما بود که هر لحظه از زندگی من در پیراهن بیانکونری خاص شد؛ زندگی ای که پوست دوم من بوده است، پوستی که آن را پوشیدم، عاشقش بودم و به آن احترام می گذاشتم و پوستی که برایم ارزشمند بود و با تمام وجودم از آن محافظت کردم، تا سرحد توانم و البته با تمام شور و اشتیاقی که همیشه همراه من بوده است. با رسیدن فردا (امروز)، یک سفر به پایان می رسد. یک کتاب که ما آن را با هم نوشتیم بسته می شود، با کلی احساس، با بی نهایت احساس و ناگزیر یک سفر جدید آغاز می شود، یک کتاب جدید. این داستان باید آغاز شود.

بوفون در ادامه پیام خود نوشته است: یوونتوس هر کسی که به آن بیاید و از آن جدا شود، همیشه یوونتوس خواهد ماند و باز هم به نوشتن صفحات مهم در این کتاب ادامه خواهد داد و این ماجرا تا ابد ادامه خواهد داشت، چون این باشگاه DNA بی نظیری دارد که مانندش نیست؛ نمی تواند تکرار شود و فوق العاده است. یووه یک خانواده است، خانواده من و من هرگز دست از عشق ورزیدن، قدردانی و خطاب کردن آن به عنوان خانه ام نخواهم کشید چون این خانواده به من خیلی چیزها داده است؛ همه چیز داده است، قطعاً چیزهایی بیشتر از آنچه من به آن داده ام. ناچاراً یک داستان جدید آغاز خواهد شد، یک کتاب جدید برای من که یاد خواهم گرفت با نگاهی متفاوت آینده را ببینم، برای من که شروع به آغاز چالش های جدید می کنم که زندگی به من پیشنهاد می کند و می داند این آدم کنجکاو نمی خواهد دست از احساس کردن این بازی بکشد، آدمی که چالش های زیادی را تجربه کرده، گاهی آنها را برده، گاهی باخته اما همیشه دانسته که هر انسانی از آنچه در گذشته بوده، متفاوت است.

سنگربان ایتالیایی بانوی پیر پیام خود را اینگونه به پایان می رساند: من با دوچرخه خودم را به استادیوم می رساندم. آن موقع خیلی جوان بودم و فردا می خواهم به شیوه ای مشابه قدم زنان از استادیوم خارج شوم تا بتوانم لحظه لحظه را به چشم ببینم و درد جدایی، لذت بدرودها و منقلب شدن را احساس کنم. همچنین می خواهم درک کنم که هرگز از جایی که آن را خانه ام می نامم، خیلی دور نخواهم بود، هرگز! و می خواهم به هم تیمی ها و دوستانی که هرگز یادم نمی رود آنها را برادر خطاب کنم، قدردانی کنم! «فینو آلا فینه» (شعار یوونتوسی ها به معنای تا پایان) همیشه از آن ماست. جان لوئیجی بوفون.»

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما