شناسهٔ خبر: 25628431 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: هنرآنلاین | لینک خبر

آغاز اجرای نمایش "خاطرات هنرپیشه نقش دوم" / "دپوتات" به دانشجویان تخفیف می‌دهد / "آنتی گون" روز شنبه اجرای فوق‌العاده دارد

خبرهایی از تئاتر

صاحب‌خبر -

به گزارش هنرآنلاین، نمایش "خاطرات هنرپیشه نقش دوم" روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ساعت ۱۹ در سالن ناظر زاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر اجرای عمومی خود را آغاز کرد.

نمایش "خاطرات هنرپیشه نقش دوم" برداشتی از نمایشنامه بهرام بیضایی به کارگردانی افشین زمانی است. این نمایش برگزیده جشنواره فجر و موفق به دریافت تندیس بهترین کارگردانی از سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر شده است و تا ۲۶ خرداد در این مجموعه به روی صحنه می‌رود.

 

"دپوتات" به دانشجویان تخفیف می‌دهد

پیش‌فروش روزهای جدید نمایش "دپوتات" به کارگردانی اتابک نادری با 30 درصدی تخفیف عمومی و تخفیف 50 درصدی برای دانشجویان آغاز شد.

این نمایش به کارگردانی "اتابک نادری" براساس نمایشنامه "به دنبال دروغگو"، به نویسندگی دیمیتری پساتهاس و ترجمه کریم عظیمی است که پیش از این در ایوان شمس و سالن شماره دو پردیس شهرزاد روی صحنه رفته است و برای چهارمین بار در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

پیش فروش اینترنتی بلیت نمایش " دپوتات" با سی درصد تخفیف در هفته اول در سایت تیوال آغاز شه است و علاقمندان جهت تهیه بلیت این نمایش می توانند به  سایت تیوال به آدرس /www.tiwall.com/theater/depotat2 مراجعه کنند.

نمایش "دپوتات" داستان یک نماینده مجلس یونان در شهر آتن است که برای خلاص شدن از شر رای‌دهندگانش تصمیم به استخدام یک رییس دفتر خبره می‌گیرد.

علاقمندان به دیدن این نمایش می‌توانند به نشانی خیابان نوفل‌ لوشاتو، تقاطع خیابان رازی، پردیس تئاتر شهرزاد مراجعه کنند.

 

اجرای فوق‌ العاده روز شنبه نمایش "آنتی گون" / تیزر

تیزر جدید نمایش "آنتی گون" به کارگردانی علی راضی این روزها در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است، منتشر شد.

نمایش "آنتی گون" با نویسندگی، طراحی و کارگردانی علی راضی جدیدترین تجربه این کارگردان تئاتر است که با حضور صابر ابر، نوال شریفی و ناتالی متی، هر شب ساعت 19 در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

این نمایش به دلیل استقبال مخاطبان، امروز شنبه 29 اردیبهشت در قالب اجرای فوق العاده اجرا می‌شود.

"آنتی گون" با نگاهی آزاد به نمایشنامه "آنتیگونه" اثر ژان آنوی نوشته شده است.

نورالدین حیدری ماهر مجری طرح، رضا وجدانی طراح ویدئو، صفا کامدیده طراح صدا، صبا کسمایی طراح نور و علی شیلاندری عکاس نمایش "آنتی گون" هستند.

 

نظر شما