شناسهٔ خبر: 25618977 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

آنچه آهنگساز «فصل سکوت» برای حمایت از فرزند تازه متولد شده‌اش انجام داد

فرهاد هراتی آهنگساز آلبوم «فصل سکوت» می‌گوید برای انتشار این آلبوم در جایگاهی قرار گرفته که کار او نیست. او تصریح می‌کند که مجبور شده برای حفظ امنیت کار، خودش تهیه‌کننده شود تا از فرزندی که تازه متولد شده بود مراقبت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی «فصل سکوت» با هنرمندی فرهاد هراتی، جمعه (۲۸ اردیبهشت ماه) با حضور تعدادی از هنرمندان در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

ازجمله حاضران در این مراسم می‌توان به محمد سریر، علیرضا عصار، علی مرادخانی، علی تفرشی، آرمان موسی‌پور، بهرام دهقانیار و ... اشاره کرد.

کامبیز منصوری از موسسه پیانو هفت، ناشر آلبوم «فصل سکوت» در ابتدای این برنامه گفت: به اعتقاد من آلبوم «فصل سکوت» برای شنوندگان و طرفداران موسیقی بی‌کلام به طور حتم یک همراه متفاوت خواهد بود. این اثر یک آلبوم متفاوت برای خلوت هر شنونده‎ای است و من این نوید را به هواداران موسیقی بی‌کلام می‌دهم که با اتفاق کم‌نظیری مواجه می‎شوند.

او ادامه داد: فرهاد هراتی هنرمندی است که برای تولید این آلبوم با تمام سختی‎ها مبارزه کرد و تلاشی شبانه‎‌روزی انجام داد که قطعا موردپسند مخاطبان قرار خواهد گرفت. آلبوم «فصل سکوت»، دومین تجربه همکاری من با فرهاد هراتی بعد از انتشار آلبوم «زمین مقدس» است و امیدوارم این همکاری پایدار بماند.

نیما جوان، مدیر موسسه نشر و پخش جوان هم در این مراسم رونمایی گفت: همه ما فرهاد هراتی را می‎شناسیم و می‎دانیم که او سال‎هاست رهبری گروه کُر نامیرا را عهده‌دار است. آثاری که تاکنون از او، چه در اجراهای زنده و چه در آلبوم‎هایش شنیده‎ایم همیشه رنگ و بوی صلح و مهر و محبت داشته و من حتم دارم که آلبوم جدید او بر دل‌ها خواهد نشست.

او گفت: در این جا لازم است مانند همیشه نکته دیگری را یادآور شوم؛ این که رعایت کپی رایت را سینه به سینه به اطرافیانمان یاد بدهیم و بدانیم کپی رایت چرخ دنده‎های هنر را  روان‎تر خواهد کرد.

فرهاد هراتی، آهنگساز آلبوم «فصل سکوت» هم در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره زنده‌یاد ناصر چشم‌آذر گفت: من برای انتشار این آلبوم در جایگاهی قرار گرفتم که کار من نیست. من مجبور شدم تا برای امنیت کار، خودم تهیه‌کننده باشم و از این فرزندی که تازه متولد شده مراقبت کنم. از سید‌عباس سجادی، مدیرعامل فرهنگسرای نیاوران تشکر می‎کنم که به عنوان یک آرتیست و یک انسان جسور باعث شد تا این مراسم را در این فرهنگسرا برگزار کنیم.

هانا هراتی، فرزند فرهاد هراتی هم در این مراسم گفت: من می‎دانم از این به بعد اگر این آلبوم را ببینم قوی‎تر از قبل از جای خود بلند می‎شوم و البته هیچ چیزی بهتر از این نیست که یک پدر سکوت دخترش را بفهمد.

پخش کلیپی از روند ضبط و تولید آلبوم «فصل سکوت» و پخش یک فیلم مستند کوتاه با حضور تعدادی از هنرمندان و منتقدان موسیقی کشورمان درباره این آلبوم، بخش‎های دیگر این مراسم رونمایی را تشکیل داد.

نظر شما