شناسهٔ خبر: 25618363 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

شهردار اسبق تهران هم‌اکنون کجاست؟

محمد باقر قالیباف گفت: هیچ وقت کار اقتصادی فردی نمی‌کنم. کاری هم که الان در حوزه اشتغال دنبال می‌کنم با هدف کمک به مردم است. حتی در برخی جلسات هیئت مدیره هم که هستم، در عمرم یک ریال حق هیئت مدیره نگرفته ام.

صاحب‌خبر -
صراط:

به گزارش میزان، محمد باقر قالیباف شهردار اسبق تهران در گفت و گویی در پاسخ به این سوال که " شما همیشه می گفتید فعالیت اقتصادی شخصی ندارید. مفهوم این حرف این است که فعالیت اقتصادی شخصی را آغاز کرده اید؟" گفت: به هیچ وجه. هیچ وقت کار اقتصادی فردی نمی کنم. کاری هم که الان در حوزه اشتغال دنبال می کنم با هدف کمک به مردم است. حتی در برخی جلسات هیئت مدیره هم که هستم، در عمرم یک ریال حق هیئت مدیره نگرفته ام.

وی ادامه در پاسخ به این سوال که "محمدباقر قالیباف در ادامه قرار است چه کند؟" نیز عنوان کرد: همین دیروز در منزل اتفاقی به جلد مجله همشهری برخوردم که جمله ای از من تیتر کرده بود و پاسخ سوال شما بود! به نقل از من نوشته بود: تا زنده هستم جهادی کار می‌کنم، مهم نیست کجا هستم. الان هم وقتی می گوییم مردم باید تولید شغل کنند، من هم یکی از مردم هستم، اگر من که سرشناس هستم نتوانستم تولید شغل کنم، مردم عادی هم نمی توانند.اگر جنگ را مردم اداره نمی کردند، سقوط کرده بودیم. الان هم اقتصاد را باید بدهیم به مردم.

نظر شما