شناسهٔ خبر: 25615038 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

گلایـه

کیایی استادیوم آزادی را می‌خواهد!

مصطفی کیایی در تازه‌ترین تجربه فیلمسازی‌اش قصه‌ای نوشته که بخش عمده‌ای از آن به حادثه تلخ پلاسکو اشاره می‌کند. کیایی که مدتی قبل هم بابت وضعیت اکران فیلم خود اعتراض داشت، در گفت‌وگویی با ایسنا در پاسخ به این‌که آیا با توجه به نظر شورای صنفی نمایش مبنی بر این‌که برای پخش مسابقات فوتبال در سینماها باید رضایت صاحبان فیلم‌ها نیز گرفته شود، با چنین جریانی موافقت می‌کند، بیان کرد: من اصلا با این موضوع موافق نیستم و به نظرم کار درستی هم نیست.

صاحب‌خبر -

چون فوتبال و سینما هر کدام جای خود را دارند و قرار نیست در سالن سینما فوتبال پخش شود که اگر این طور باشد استادیوم آزادی را هم به ما بدهند تا در آن فیلم اکران کنیم. او درباره وضعیت اکران فیلم خود هم گفت: هنوز تعداد سالنها و سانسهای فیلم «چهارراه استانبول» به طرز عجیبی کم است و نمیدانم برای این فیلم با حدود 47 سالن در مقابل بیش از 170 سالن فیلمهای دیگر باید چه کرد!

او درباره اینکه بخشی از زمان اکران فیلمش با ماه رمضان و نیز مسابقات جام جهانی همراه خواهد بود و 10هفته نمایش فیلمهای اکران اول نوروز هم هنوز به پایان نرسیده است، ادامه داد: واقعا برای فیلمهای اکران دوم نوروز باید فکری اساسی کرد چون به نظرم اتفاق بدی رخ داده و همه فیلمها در هم گره خوردهاند و فیلمهای گروه اول هم حاضر نیستند سالنها را ترک کنند، هرچند ما به هر شکلی باشد سینماهای تهران را سروسامان میدهیم اما اتفاق بدتر در شهرستانها رخ میدهد چرا که اکران در آنجا به شوخی تبدیل شده است.

نظر شما