شناسهٔ خبر: 25611773 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

بند عجیب قرارداد مارادونا با باشگاه بلاروسی

وجود بند عجیبی در قرارداد دیه‌گو مارادونا با باشگاه دینامو برست بلاروس به این اسطور آرژانتینی اجازه می‌دهد تا نسبت به فسخ آن در همان سال اول اقدام کند.

صاحب‌خبر -
روزنامه لاناسیون آرژانتین نوشت: اگر دیه‌گو مارادونا در طول سال اول قراردادش با باشگاه دینامو برست بلاروس نتواند با هوای این کشور خود را وفق دهد، قادر به فسخ آن خواهد بود.

این روزنامه آرژانتینی در ادامه مطلبش آورده است: هرچند قرارداد مارادونا با باشگاه دینامو برست بلاروس برای سه سال طراحی شده، اما دارای یک بند برای فسخ زودهنگام است. اگر مارادونا به هر دلیل با زندگی در بلاروس و به ویژه هوای سرد آن خو نگیرد می‌تواند از بند موردنظر در قراردادش استفاده کند. مارادونا باید هوای ۴۰+ درجه دبی را با ۴۰- درجه در بلاروس عوض کند که کار آسانی نخواهد بود.

باشگاه دینامو برست بلاروس سه‌شنبه گذشته قراردادی سه ساله با مارادونا امضا کرد که براین اساس اسطوره محبوب آرژانتینی‌ها از تیر ماه در سمت ریاست و سرمربی این باشگاه آغاز به کار می‌کند. او قرار است نظارت دقیقی روی فعالیت آکادمی باشگاه دینامو برست داشته باشد و تغییرات مورد نیاز را در ساختار این باشگاه ایجاد کند.

نظر شما