شناسهٔ خبر: 25608790 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

معاون پارلمانی رئیس جمهوری به منتقدان برجام:

وقت بدی برای تسویه حساب است

هر صدایی که حکایت از تسویه حساب سیاسی باشد، قطعاً در شرایط فعلی دشمن از آن سوء استفاده می‌کند و به هیچ وجه به نفع مصالح عمومی و کشور و نظام جمهوری اسلامی نیست.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاینمعاون پارلمانی رئیس‌ جمهوری گفت: هر صدایی که حکایت از تسویه حساب سیاسی باشد، قطعاً در شرایط فعلی دشمن از آن سوء استفاده می‌کند و به هیچ وجه به نفع مصالح عمومی و کشور و نظام جمهوری اسلامی نیست.

حسینعلی امیری با اشاره به نگاه منفی جهانی درباره خروج امریکا از برجام به خبرآنلاین گفت: امریکا فکر می‌کرد اگر از برجام خارج شود، ایران تصمیمات شتابزده می‌گیرد. با تدبیری که اتخاذ شده و موضع بسیار متقن و محکم رئیس جمهوری، برنامه‌های ترامپ نقش برآب شد و جامعه جهانی فهمید ایران به تعهدات خود عمل می‌کند. وی درباره اقدام برخی مخالفان به تسویه حساب سیاسی با دولت افزود: الان وقت بدی برای تسویه حساب‌های سیاسی است. در زمانی که باید همه امریکا و رژیم صهیونیستی را تقبیح کنند، مناسب نیست، به طرح مسائل داخلی بپردازیم و یکدیگر را متهم کنیم. امیری اظهار کرد: امروز به اتحاد، وحدت و انسجام نیاز است، به تعبیر رئیس جمهوری اتفاقی در زمان حیات حضرت امام افتاد، آن زمان عده‌ای دنبال سرزنش مسئولان داخلی بودند اما حضرت امام با لفظ «این تذهبون؟» آنها را سرزنش کرد. پس همه باید امریکا و ترامپ را سرزنش و تقبیح کنیم.

وی افزود: در زمانی که افسران دستگاه دیپلماسی کشور در صحنه‌های جنگ دیپلماتیک هستند و مصالح و منافع ملی را پیگیری می‌کنند، رئیس جمهوری و اعضای دولت در حال برنامه‌ریزی برای وضعیت جدید به وجود آمده هستند، شایسته است که همه کمک کنند و در کنار هم قرار بگیرند و به دولت، رئیس جمهوری و تیم مذاکره کننده یاری رسانند تا کشور آسیب نبیند. معاون رئیس جمهوری تأکید کرد: هر صدایی که حکایت از تسویه حساب سیاسی باشد، قطعاً در شرایط فعلی دشمن از آن سوء استفاده می‌کند و به هیچ وجه به نفع مصالح عمومی و کشور و نظام جمهوری اسلامی نیست.

نظر شما