شناسهٔ خبر: 25608176 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تسلیت جداگانه ولایتی و حزب موتلفه در پی درگذشت حجت‌الاسلام طباطبایی

R1381/P1360/S1,14/CT12

رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و حزب موتلفه اسلامی در پیامی درگذشت مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، در پی درگذشت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی، علی‌اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام ولایتی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
انا لله و انا الیه راجعون 

درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدمهدی طباطبایی استاد برجسته اخلاق، خطیب ارزشمند و همراه نظام و رهبری موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

ایشان از دوران مبارزه با طاغوت و بعد از پیروزی، در راستای اهداف نظام و انقلاب گام برداشت و در جهت تبیین معارف ارزشمند اسلام و اهل بیت(علیهم اسلام) و آموزه های اخلاقی و دینی تلاش نمود و در خدمت به مردم و رسیدگی به محرومان همت عالی به کار برد.

اینجانب ضمن تسلیت رحلت این روحانی عالیقدر و  عالم با اخلاق به حوزه های علمیه، علاقه مندان و بیت مکرم ایشان، برای آن مرحوم در این ایام نورانی ماه مبارک رمضان غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر آرزومندم.

علی اکبر ولایتی

همچنین شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام «سید مهدی طباطبایی» را تسلیت گفت:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
ارتحال حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید مهدی طباطبایی خطیب توانمند هیئت‌های مذهبی کشور و و اراتمند به اهل بیت(ع) و استاد برجسته اخلاق را به بیت محترم ایشان و مردم شریف تهران تسلیت عرض می نمائیم.

این روحانی بزرگوار از شاگردان قدیمی حضرت امام(ره) و از مبارزان دوران ستمشاهی و یار شهید نواب صفوی و گروه فدائیان اسلام بود و عالمی وارسته و چهره‌ای متعهد و دلسوز برای نظام و کشور شناخته می‌شد.

برای آن چهره متعهد و دلسوز، غفران واسعه الهی و برای بازماندگان محترم ایشان صبر و اجر از حضرت احدیت مسئلت می‌داریم.

انتهای پیام/

نظر شما