شناسهٔ خبر: 25607408 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هدف شایعه‌سازان زلزله در کهگیلویه و بویراحمد سرقت از منازل است

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد یکی از اهداف شایعه‌سازان زلزله‌‌ای را سرقت از منازل دانست و گفت: پلیس در کنار مردم بوده و اجازه کوچکترین ناامنی را نمی‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛سردار مهدی انصاری گفت: انتشار برخی اخبار زلزله‌ای با پیش‌بینی وقوع در ساعت خاص در فضای مجازی کذب بوده و اهداف خاصی را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه پلیس فتا و پلیس اطلاعات فرماندهی نیروی انتظامی استان شایعه‌سازان را شناسایی می‌کنند و راه فراری ندارند عنوان کرد: شایعه‌سازان بعد از شناسایی و تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: برخی افراد خلافکار و بزهکار با انتشار شایعه‌های زلزله‌ای در فضای مجازی بنا دارند بعد از خالی شدن منازل از آن‌ها سرقت کنند ولی با هوشیاری و تلاش ماموران پلیش نقشه شوم آن‌ها نقش برآب می‌شود.

انصاری افزود: پلیس این استان با برنامه‌ریزی دقیق و مدون و به‌کارگیری تمام توان خود در رده‌های مختلف تمام قد امنیت منازل خالی و چادرهای برپا شده در پارک‌ها و میدان‌ها را تامین می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه سارقان جرات نزدیک شدن به منازل مردم را ندارند تصریح کرد: با تلاش ماموران انتظامی کهگیلویه و بویراحمد 6 سارق لوازم خانگی، اداری و ساختمانی در یاسوج دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شدند.

انتهای پیام/د

زلزله در یاسوج

نظر شما