شناسهٔ خبر: 25604693 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کرمان| اروپا در ماندن یا نماندن در برجام اختیاری از خود ندارد

R7860/P1494/S6,67/CT11

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه اروپا در همه دشمنی‌های آمریکا با نظام اسلامی ایران در کنار آمریکا بوده است گفت:معلوم است اروپا در ماندن یا نماندن در برجام اختیاری از خود ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیماز کرمان، سردارغلامعلی ابوحمزه شامگاه پنج شنبه در مراسم سالگرد عروج سردار سپاه اسلام حاج حسین افشارمنش فرمانده تیپ زرهی 38 ذوالفقار نیروی زمینی سپاه با تبریک فرارسیدن حلول ماه مبارک رمضان اظهار‌داشت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای بازگشت و بندگی خالصانه خداوند است و امام راحل فرمود بعضی‌ها از ماه مبارک رمضان به‌گونه‌ای استفاده می‌کنند که یک عمر خود را بیمه می‌کنند.

وی با بیان اینکه بعضی افراد فقط سه شب قدر را مهم می‌دانند در حالی که بعضی‌ها از ماه رجب به استقبال ماه مبارک رمضان می‌روند گفت: باید از فرصت باقیمانده استفاده کرد تا در سه شب قدر بتوانیم سرنوشت خوبی برای خود در راه بندگی خداوند رقم بزنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سردار حاج حسین افشارمنش گفت: این رزمنده دوران دفاع مقدس بعد از جنگ تحمیلی نیز با وجود مجروحیت و جانبازی عمر خود را در خدمت به مردم گذراند و پیرو راه دوستان شهیدش بود.

وی با اشاره به اینکه با سردار افشارمنش از نزدیک آشنایی داشتم و بسیار فرد متشرعی بود عنوان کرد: یادواره‌ها برای درس و عبرت و گوشزد به همه کسانی است که در این جلسات شرکت می‌کنند و باید عامل به رفتار شهدا باشیم.

سردارابوحمزه با بیان اینکه اگر می‌خواهیم از شهدا و دوستان شهدا تجلیل کنیم باید سجایای اخلاقی آنها را در زندگی خود به کار بگیریم افزود: عشق به ولایت و امامت در وجود سردار افشارمنش همانند یاران شهیدش موج می‌زد و در ولایت ذوب شده بود.

وی با اشاره به اینکه سردار افشارمنش یک انسان مخلص بود و کارهای خود را با کم‌حرفی و بدون سر و صدا انجام می‌داد، خاطر‌نشان کرد: سردار افشارمنش بسیار انسان پرکار و متواضعی بود و با یک برخورد جذب معرفت او می‌شدیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه ملاک شهادت بنیاد شهید نیست و آنچه که به‌عنوان شهید و شهادت است ایثارگری‌ها و رشادت‌های یک فرد است که در راه خدا و خدمت به مردم انجام می‌دهد گفت: تمام گذشته سردار افشارمنش جهاد در راه خدا و خدمت به نظام مقدس اسلامی است و اقدامات وی است که نام او را ماندگار کرد.

وی با بیان اینکه یکی از نقش‌های اصلی که جامعه ما از آن غافل می‌شود نقش پدر، مادر و همسر است که زمینه رشد و بالندگی انسان را فراهم می‌کند بیان کرد: در زندگی همه شهدا نقش پدر و مادر و همسر شهدا باید پررنگ دیده شود و به آنها ادای احترام کرد.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه باید همیشه هوشیار باشیم تا فریب دشمن را نخوریم و شهدا بصیرت داشتند افزود: مقام معظم رهبری فرمود همانگونه که آمریکا قابل اعتماد نیست اروپا هم قابل اعتماد نیست.

وی با بیان اینکه امروز رسما اعلام کردند که ما تلاش می‌کنیم برجام حفظ شود ولی ما مطالباتی در بحث موشکی داریم تصریح کرد: ادامه دادن این مذاکرات به صلاح کشور و نظام نیست.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه اروپا به هیچ وجه نمی‌تواند در مقابل آمریکا قد علم کند افزود: آنها هیچ وقت منافع خود را رها نمی‌کنند و جای سئوال است که چرا مسئولان گوش به حرف حضرت آقا نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اروپا در همه دشمنی‌های آمریکا با نظام اسلامی ایران در کنار آمریکا بوده است گفت: چرا وقت کشور را می‌گیرید در حالی‌که معلوم است اروپا اختیاری از خود ندارد.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه چرا تاریخ را نمی‌خوانید و بررسی نمی‌کنید که چه در دنیا گذشته و می‌گذرد اظهار‌داشت: مسئولان باید دنبال اقتدار نظام اسلامی باشند و با این روش چگونه می‌خواهند پاسخگوی خون شهدا باشند.

وی با اشاره به اینکه دشمن ذره ذره جلو آمده و اصلا هدف آنها برجام نیست بیان کرد: دشمن به دنبال نابودی نظام اسلامی است و اگر مسئولان دولتی ما محکم بایستند که اگر ظرف یک هفته آنچه که ایران می‌خواهد انجام ندادید ما از برجام خارج می‌شویم، دشمن دست به سینه ما خواهد ایستاد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه نباید از مواضع ضعف با دشمن مذاکره کرد خاطر‌نشان کرد: هر جا گوش به سخنان رهبری نکردیم ضربه خوردیم و تاریخ به ما نشان داده است.

به گزارش تسنیم سردار حاج قاسم سلیمانی در وصف سردار سپاه اسلام حاج حسین افشارمنش در جمله‌ای آورده است که سردار حاج حسین افشارمنش از قافله شهیدان بود که 33 سال با وجود درد شدید مجروحیت، همچون شهیدی زنده در خط سرخ شهیدان خدمت کرد و حتی لحظه‌ای از پای ننشست.

انتهای پیام/ ع

نظر شما