شناسهٔ خبر: 25600805 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

سید محمد بحرینیان:

زمان برای اتهام زنی زیاد است، لطفا کار کنید

عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت گفت: در یک سال اخیر که از انتخابات شورای شهر می گذرد تهران تنها شاهد تغییر مدیریتی بوده ولی از لحاظ پیشرفت و توسعه شهری هیچ تحرکی نداشته است!

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سید محمد بحرینیان؛ عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت درباره تلاش رسانه ها و فعالین اصلاح طلب و برخی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر برای ادامه اتهام زنی های بی اساس و جعل اخبار علیه مدیریت سابق شهرداری گفت: متاسفانه در حالیکه زمان برای آبادانی تهران و بهبود اوضاع خدمات رسانی می گذرد، طیف اصلاح طلب همچنان به دنبال بازی های سیاسی نخ نما و دروغ سازی علیه مدیریت سابق شهر است.

همانگونه که مشخص بود این رویه تنها در کوتاه مدت می توانست کارساز باشد و در حال حاضر و بعد از یکسال از انتخابات اردیبهشت ماه سال گذشته و انتخاب اعضای جدید، مردم و شهروندان تهرانی در انتظار کارنامه عملکردی شهرداری و شورا هستند و با این دروغ سازی ها نمی توانند کارنامه بسازند.


وی افزود: در روزهای اخیر، شاهد هستیم که شهرداری در امور ساده شهری نیز دچار چالش شده است. خط پنج مترو تهران در این چند روز خبرساز شده و مردم به خاطر بی کفایتی مدیران شهرداری دچار زحمت شده اند. طرح جدید ترافیک که چهل سال است به صورت روتین اجرایی می شد در زمان اصلاح طلبان و مدیریت شهری جدید به یک معضل برای شهروندان، صنوف، خبرنگاران، معلولان و بیماران دارای بیماری خاص تبدیل شده است.

در یک بارندگی ساده در گوشه و کنار شهر، شاهد ایجاد رود و دریاچه بودیم. این در حالیست که رسانه های اصلاح طلب به هیچ وجه به این معضلات نمی پردازند و تنها به اتهام زنی بی اساس و بی سند علیه مدیران سابق مشغولند.


عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت خاطر نشان کرد: به خوبی به یاد داریم که در دوره مدیریت سابق، کوچکترین مشکل در شهر به تیتر نخست روزنامه ها و سایت های اصلاح طلب تبدیل می شد و در شبکه های اجتماعی هشتگ های استعفا به راه می انداختند، اما امروز دیگر خبری از آن بازی های رسانه ای نیست و با مشکلاتی به مراتب بیشتر و عمیق تر در شهر تهران، رسانه های اصلاح طلب، مهر سکوت بر لب خود زده اند.


وی در پایان یادآور شد: در یکسال اخیر شورای شهر چه گزارشی می تواند از عملکرد خود ارائه دهد؟ چه پروژه هایی افتتاح شده است. به غیر از تعطیل کردن خط هفت مترو و عدم اتمام پروژه های نیمه تمام با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت پروژه چه کارنامه ای دارند که هر روز به جای کار و تلاش برای شهروندان در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در حال توئیت پراکنی علیه مدیریت سابق و دروغ سازی هستند. با سیاسی کاری شورای شهر امیدی به آبادانی تهران نیست. باید به این دوستان یادآور شد که زمان برای اتهام زنی زیاد است، لطفا کار کنید.

نظر شما