شناسهٔ خبر: 25600143 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

عصر امروز؛

حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی دار فانی را وداع گفت+جزئیات مراسم خاکسپاری

خبرگزاری شبستان: حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی صبح فردا از مقابل مسجد موسی بن جعفر (ع) تشییع و عصر همان روز در جوار حرت حضرت معصومه (س) به خاک سپرده می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام و المسلمین حجازی ـ داماد حجت‌الاسلام و المسلمین طباطبایی ـ در گفت‌وگو با خبرنگار حاضر در محل منزل حجت‌الاسلام و المسلمین طباطبایی در خصوص زمان و دلیل فوت این عالم ربانی گفت: حجت الاسلام والمسلیمن طباطبایی در ساعت ۱۶:۴۵ بعدازظهر امروز پنج‌شنبه(۲۷اردیبهشت ماه) به علت بیماری کبد و عارضه تنفسی دار فانی را وداع گفت.

وی درباره مراسم تدفین و خاکسپاری حجت‌الاسلام و المسلمین طباطبایی نیز اظهار کرد: ساعت ۲۲ امشب این عالم ربانی در بیت‌الاحزان غسل داده می‌شود و فردا قبل از ظهر ساعت ۱۰ از مسجد موسی بن جعفر(ع) واقع در خیابان غیاثی روبروی کلانتری ۱۱۴ غیاثی تشییع می‌شود.

حجت الاشلام حجازی در رابطه با محل تدفین این عالم وارسته نیز توضیح داد: بعدازظهر فردا جمعه(۲۸اردیبهشت ماه) ساعت ۱۷عصر از قم مقابل مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مراسم خاکسپاری حجت‌الاسلام و المسلمین طباطبایی انجام می‌شود و در جوار حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده می‌شود.

بر اساس گزارش ، نماز حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمهدی طباطبایی را به احتمال زیاد آیت الله شبیری زنجانی خواهد خواند.

نظر شما