شناسهٔ خبر: 25594733 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

کمترین نارضایتی را در ارائه خدمات شاهد هستیم

مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: ما در ارائه خدمات به 588 هزار بیمه شده اصلی و تبعی عمدتا به شکل الکترونی سعی کردیم تا نارضایتی‌ها را به حداقل

صاحب‌خبر - مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: ما در ارائه خدمات به 588 هزار بیمه شده اصلی و تبعی عمدتا به شکل الکترونی سعی کردیم تا نارضایتی‌ها را به حداقل برسانیم.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، سعید بشرخواه در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اردبیل اظهار کرد: مجموع هزینه‌های بیمه‌ای و درمانی ما 25 درصد بیشتر از درآمدهای وصولی است و ما یک سازمان سودده نیستیم بلکه به اشکال مختلف سعی داریم تا با درآمد تامین و تجهیز منابع را در راستای خدمات‌رسانی مطلوب و کیفی‌تر به بیمه‌شدگان انجام دهیم.
وی با بیان اینکه ما در راستای بهینه‌سازی منابع و مدیریت تلاشی جدی انجام می‌دهیم، خاطرنشان کرد: ما در سال‌های اخیر یک رویکرد تخصصی را در سازمان تامین اجتماعی و ارائه خدمات به بیمه‌شدگان در پیش گرفتیم و با حضور دکتر نوربخش در راس این مجموعه سعی بر این است تا خدمات در مسیر تحول و الکترونیکی شدن قرار گیرد.
مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل ادامه داد: این جزو افتخارات ماست که در حال حاضر همه خدمات تامین اجتماعی بدون مراجعه حضوری و صرف کاغذ به شکل الکترونیک و با دقت و نظارت دقیق انجام می‌شود به طوری که ما با 290 نفر پرسنل در 10 شعبه تامین اجتماعی و 5 شعبه اقماری و 5 کارگزاری به 46 درصد از جمعیت تحت استان که تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند خدمات ارائه می‌کنیم.
بشرخواه این خدمات را به شکل مستقیم و غیرمستقیم و در قالب مراکز ملکی و طرف قرارداد اعلام کرد و گفت: ما در سال‌های اخیر کمترین نارضایتی و تنش را در ارائه خدمات به مردم شاهد بودیم به طوری که سعی کردیم با کسب منابع و تجهیز آنها در حوزه‌های مختلف رضایتمندی عموم مردم را فراهم کنیم.
وی بیان کرد: با این عملکرد و اقدامات الکترونیکی براساس آخرین ارزیابی‌ها ما کمترین نارضایتی را در این مجموعه توانا و کوشا شاهد بودیم و همچنان انتظار می‌رود با همراهی بیمه‌شدگان و کارفرمایان بتوانیم خدمات کیفی‌تری را ارائه کنیم.
انتهای پیام انتهای پیام

نظر شما