شناسهٔ خبر: 25594186 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی ، سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد :

دستگیری ارازل و اوباش سطح یک تهران

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد : اراذل و اوباش سطح یک تهران که چندی پیش با شلیک گلوله پلیس از ناحیه پا مورد هدف قرار گرفته و دستگیر شده بود ، اینبار پس از آزادی از زندان و در یک میهمانی مجردی اقدام به کشتن یکی از دوستان خود و مجروح نمودن دو تن دیگر نمود و در حال حاضر به اتهام قتل عمد تحت تعقیب اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است ‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی ، سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت : ساعت ۲۰ روز گذشته ( چهارشنبه مورخه ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ ) وقوع یک فقره فوت ناشی از اصابت چاقو ، به کلانتری ولنجک اعلام شد . با حضور مامورین در بیمارستان مشخص شد فردی حدودا ۳۵ ساله به همراه دو نفر دیگر که آنها نیز مورد اصابت مسم تیز قرار گرفتند ، جهت اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شده اما با وجود انجام اقدامات پزشکی فوت می نماید . 

با اعلام خبر به اداره ویژه قتل پلیس آگاهی ، کارآگاهان این اداره در بیمارستان حاضر شده و در تحقیقات از دو مجروح صحنه درگیری اقدام به شناسایی یکی از اراذل و اوباش سطح یک شهر تهران به عنوان قاتل فراری کردند . 

شاهدان صحنه جنایت در اظهارات خود عنوان داشتند که هر سه نفر آنها از دوستان قاتل هستند که پس از آزادی وی ( قاتل ) از زندان ، در خانه ی مجردی مقتول اقدام به گرفتن میهمانی برای قاتل نموده اما در ادامه مابین آنها درگیری رخ داده و قاتل با سلاح سرد همراه خود هر سه نفر آنها را مورد ضربات چاقو قرار داده که پس از انتقال ایشان به بیمارستان ، مقتول ( میزبان میهمانی ) فوت کرده است . 

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت : از زمان اعلام خبر به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و تشکیل پرونده قتل عمد ، تحقیقات ویژه پلیسی جهت دستگیری قاتل در دستور کار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است

 

نظر شما