شناسهٔ خبر: 25592924 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تجارت گوشت‌های فاسدی که در چین خبرساز شد +فیلم

مسئولان محلی پس از دفن بیش از ۲۰۰ تن گوشت قاچاق در یکی از مناطق چین با صحنه‌ای شوک آور روبه‌رو شدند.

صاحب‌خبر -

تجارت گوشت های فاسدی که در چین خبرساز شد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از آنکه مشخص شد ساکنان محلی یک منطقه در استان یونان چین اقدام به تجارت و خرید و فروش گوشت‌های  دفن شده فاسد می‌کنند اکنون مسئولان محلی عزم خود را برای مقابله با این معضل جزم کرده‌اند. ماجرا از آنجا آغاز شد که چندی پیش  پلیس  منطقه "جینپینگ" چین موفق به توقیف محموله بزرگی از گوشت های قاچاق فریز شده  در مرز چین با ویتنام شد.

این گوشت‌های قاچاق عمدتا از کشورهای آمریکا، آلمان و برزیل و از مرز ویتنام وارد چین می شد. مسئولان محلی در تاریخ 28 آوریل این محموله از گوشت‌ها را که حدود 249 تن بود در این منطقه و در یک گودال بزرگ دفن کردند. این محل پیشتر نیز محل دفن گوشت‌های قاچاق بود.

اما ویدئویی که به تازگی  از محل دفن این گوشت های قاچاق فاسد شده تهیه شد مسئولان محلی را شوکه کرد. در این ویدئو صدها نفر از اهالی محلی در حال بیرون کشیدن گوشت های دفن شده فاسد از زیر خاک دیده می شوند. تحقیقات پلیس چین اکنون نشان می دهد که ساکنان محلی حدود دو سال به انجام این کار مشغول هستند. آنها در این مدت پس از خارج کردن گوشت ها از زیر خاک، اقدام به خرید و فروش آن می کردند. در یکی از ویدئوها حدود 500 نفر از اهالی محلی در حال بیرون آوردن گوشت ها و  جمع آوری آن دیده می شوند.

گفتنی است؛ پلیس محلی چین تاکنون 7 نفر از افراد محلی را که در خرید و فروش این گوشت ها دست داشتند دستگیر کرده است.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6535410/818564_8016513?width=400&height=300"></script></div>

بیشتر بخوانید

اقدام جنون‌آمیز راننده در وسط چهار راه +فیلم

انتهای پیام/

نظر شما