شناسهٔ خبر: 25590287 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مارسی 0 - اتلتیکو مادرید 3/قهرمانی مادریدی ها با درخشش ستاره فرانسوی در خاک خروس ها

اتلتیکو مادرید به پیروزی سه بر صفر مقابل مارسی قهرمان مسابقات لیگ اروپا فصل 18-2017 شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فینال لیگ اروپا امشب (چهارشنبه) از ساعت 23 و 15 دقیقه بین تیم های مارسی فرانسه و اتلتیکو مادرید اسپانیا در ورزشگاه لومیرز شهر لیون فرانسه برگزار که شاگردان سیمئونه موفق شدند با سه گل حریف را شکست دهند و قهرمان این رقابتها شوند.

اتلتیکو بازی را بهتر از حریف آغاز کرد و در دقیقه 21 آنتونی گریزمان روی اشتباه عجیب دروازه بان و مدافعان مارسی ، مقابل دروازه حریف صاحب توپ شد و در مصافی تک به تک توپ را درون دروازه قرار داد. 

مارسی 0 - اتلتیکو مادرید 3/قهرمانی مادریدی ها با درخشش ستاره فرانسوی در خاک خروس ها

در دقیقه 32 دیمیتری پایت کاپیتان و امید اصلی مارسی در این مسابقه مصدوم شد و در حالی که اشک می ریخت زمین بازی را ترک کرد تا امید مارسی برای پیروزی در این بازی کمرنگ شود و نگرانی ها برای اینکه پایت به جام جهانی می رسد یا خیر نیز افزایش یافت.

در دقیقه 49 گریزمان مهاجم فرانسوی اتلتیکو گل دوم خودش و تیمش را هم مقابل هموطنانش به ثمر رساند و باز هم در مصافی تک به تک با ضربه ای چیپ توپ را درون دروازه قرار داد .

حملات مارسی برای جبران نتیجه بی فایده بود و فقط یک بار توانستند از خط دفاع قدرتمند اتلتیکو عبور کنند که ضربه میتروغلو به تیر دروازه اوبلاک برخورد کرد.

در دقیقه 89 گابی کاپیتان مادریدی ها گل سوم بازی را نیز به ثمر رساند تا تیم سیمئونه با پیروزی قاطع فاتح این رقابتها شود.

مارسی 0 - اتلتیکو مادرید 3/قهرمانی مادریدی ها با درخشش ستاره فرانسوی در خاک خروس ها

این سومین قهرمانی اتلتیکو مادرید در مسابقات لیگ اروپا بود که دو بار آن با سیمئونه به دست آمده است.

فرناندو تورس نیز که در این مسابقه در ثانیه های پایانی به بازی آمد و امسال آخرین فصل حضورش را در اتلتیکو مادرید پشت سر گذاشت ، در پایان مسابقه جام قهرمانی را بالای سر برد.

انتهای پیام/

اتلتیکو مادرید قهرمان لیگ اروپا شد

 

نظر شما