شناسهٔ خبر: 25585459 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

طارمی: در فوتبال بی‌حاشیه قطر، راحت بودم/ مهم نیست کدام بازیکن فیکس باشد

مهدی طارمی در تمرین امروز تیم ملی فوتبال گفت: لیگ برتر و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا تمام شد، از این به بعد بازیکنان در اختیار تیم ملی هستند، تیم ملی از یک هفته پیش استارت زده، انشا‌لله بتوانیم خودمان را به خوبی برای جام جهانی آماده کنیم.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به نظر من مهم نیست که در تیم ملی چه بازیکنی در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد، مهم موفقیت تیم ملی است.

به گزارش خبرآنلاین؛ مهدی طارمی در تمرین امروز تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: لیگ برتر و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا تمام شد، از این به بعد بازیکنان در اختیار تیم ملی هستند، تیم ملی از یک هفته پیش استارت زده، انشا‌لله بتوانیم خودمان را به خوبی برای جام جهانی آماده کنیم.


وی ادامه داد: بازی با ازبکستان و دیگر بازی‌های دوستانه تیم ملی قبل از جام جهانی خیلی برای آماده‌سازی مهم است، امیدوارم که نهایت استفاده را از این بازی‌ها ببریم و با بهترین شرایط راهی جام جهانی شویم. ازبکستان حریف آسیایی خوب و محکمی برای تیم ملی است و تیم ترکیه نیز یک تیم اروپایی صاحب سبک است که فوتبال محکمی را ارائه می‌دهند و آنها هم هدف خیلی خوبی برای تیم ملی خواهند بود.


طارمی درباره آخرین وضعیت خودش نیز گفت: به نظر من مهم نیست که در تیم ملی چه بازیکنی در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد، مهم موفقیت تیم ملی است و اینکه هر بازیکنی در ترکیب قرار می‌گیرد موثر واقع شود. به شخصه تمرینات خیلی خوبی را انجام دادم و شرایط خوبی دارم. واقعیت این است که من در تیم ملی هیچ وقت مهاجم نوک نبودم و حتی یک بار هم این اتفاق نیفتاده است، همیشه در سمت چپ و راست خط هافبک بازی کرده‌ام.


مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا رفتن به قطر پیشرفتی در مسائل فنی او داشته است یا نه، گفت: حضورم در قطر اگرچه فقط برای 3-4 ماه بود اما خب در اینجا من بیشتر سعی کردم از نظر روحی و روانی خود را آماده کنم، آنجا شرایط آرام و راحتی داشتم. در یک فضای بی‌حاشیه سعی کردم با آمادگی خوبی به تمرینات تیم ملی برگردم، از نظر فنی هم قاعدتا فوتبال قطر سطح بالایی ندارد اما به هر حال یک تجربه خارجی نسبتا خوب بود و امیدوارم که از این شرایط درس گرفته باشم و در جام جهانی این تجارب به من کمک کند.

نظر شما