شناسهٔ خبر: 25581905 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور خبر داد

طرح ویژه ماه مبارک رمضان پلیس راهور از فردا اجرایی می شود/ کاهش ۱۱ درصدی تصادفات در ماه رمضان سال گذشته

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: رانندگان در نزدیکی افطار از عجله و شتاب خودداری کنند زیرا پلیس راهور ناجا طرح ویژه ماه مبارک رمضان را پیش‌بینی کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، سردار مهری رییس پلیس راهور ناجا در تشریح برنامه های پلیس راهور برای ماه مبارک رمضان گفت: تصادفات در ماه رمضان سال گذشته 11 درصد نسبت به ماه قبل آن کاهش داشته است.

وی با اشاره به این مطلب که رانندگی مساله حق الناس است و رانندگان در ماه رمضان بیشتر قوانین را رعایت کنند گفت: حدود 49 درصد تصادفات در ماه رمضان بین ساعات 16 تا 24 بوده است چرا که عجله و شتاب در این ساعات بیشتر است.

سردار مهری با اشاره به این مطلب که رانندگان در نزدیکی افطار از عجله و شتاب خودداری کنند گفت: پلیس راهور ناجا طرح ویژه ماه مبارک رمضان را پیش بینی کرده است.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد ماموران پلیس راهور و پلیس راه در ایام سحر و افطار در آماده باش کامل هستند و این در حالی است که طرح ویژه امور انتظامی - ترافیکی برای مراسمات ماه رمضان بویژه ایالی قدر اجرا می شود.

وی افزود: طرح ویژه ترافیکی سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) نیز همچون سالهای قبل در ماه رمضان اجرا می شود.

سردار مهری گفت: روند تردد شهروندان در ماه رمضان تغییر می کند لذا مردم پس از صرف سحری حتما استراحت کرده و سپس مسافرت خود را آغاز کنند.

وی توصیه کرد افرادی که دچار بیماری خاص هستند سعی کنند در ساعات نزدیکی افطار تردد نکنند زیرا بیشترین ترافیک را قبل از اذان مغرب شاهد هستیم.

رئیس پلیس راهور گفت: عدم توجه به جلو، عدم رعایت حق تقدم و عجله و شتاب عامل 70 درصد تصادفات ماه رمضان سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما