شناسهٔ خبر: 25576181 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

سرمربی تاتنهام جایگزین «کونته» در چلسی می‎شود

صاحب‌خبر -
پوچتینو

رومن آبراموویج تصمیمش را درباره جانشین آنتونیو کونته گرفته و می‏‌خواهد در پایان فصل مائوریسیو پوچتینو را از تاتنهام به خدمت گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رومان آبراموویچ، مالک روس و ثرومند تیم فوتبال چلسی، تصمیمش را گرفته که می‎خواهد کدام مربی را برای هدایت تیمش انتخاب کند.

از مدت‌ها قبل از به پایان رسیدن فصل انگلیس مشخص بود که این آخرین فصل حضور آنتونیو کونته به عنوان سرمربی روی نیمکت آبی‌های لندن است. اما درباره جانشینان احتمالی او گمانه‏‌زنی زیاد بود و کسی نمی‎دانست کدام اخبار شایعه و کدام واقعیت هستند.

آبراموویچ اما تصمیمش را گرفته و قرار است مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام که با این تیم عملکرد خوبی در رقابت‎های فصول اخیر داشته، را به خدمت گیرد. این مربی آرژانتینی مشکلاتی هم با دنیل لوی، مالک تاتنهام دارد که همین موضوع احتمال پیوستنش به چلسی را افزایش خواهد داد.

کونته در اولین فصل حضور در استمفوردبریج توانست آبی‎ها را به قهرمانی لیگ برساند، اما در فصل دوم موفق نبود و نه در لیگ قهرمانان و نه در لیگ جزیره عنوان قابل توجهی به دست نیاورد. به همین دلیل انتظار می‌‏رود او در پایان فصل چلسی را ترک کند.

آخرین بازی چلسی با هدایت کونته احتمالا دیدار فینال جام حذفی مقابل منچستریوناتید خواهد بود و بعد از آن باید منتظر جدی‎تر شدن مذاکرات تیم آبی‎پوش با پوچتینو بود.

برچسب‌ها:

نظر شما