شناسهٔ خبر: 25570238 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جنوب نیوز | لینک خبر

‍‍‍ شمار شهدای غزه به ۶۳ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین از افزایش تعداد تلفات ناشی از حملات صهیونیست‌ها به تظاهرات‌کنندگان فلسطینی در غزه به ۶۳ شهید خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جنوب نیوز، تظاهرات دیروز (دوشنبه) در مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی که در اعتراض به اشغال فلسطین و انتقال سفارت آمریکا به قدس انجام شد، 61 شهید و حدود 2800 زخمی داشت؛ این تظاهرات امروز ادامه پیدا کرد و تعداد شهدا به 63 نفر افزایش یافت.

به گزارش المیادین، وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که امروز سه شنبه دو فلسطینی دیگر بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیدند.

در ادامه بیانیه آمده است که با احتساب این دو شهید، تعداد شهدای غزه به 63 نفر افزایش پیدا کرده است.

درگیری‌ها در مناطق کرانه باختری میان جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی در سالروز اشغال فلسطین تشدید شد و رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن تظاهرات‌کنندگان از گاز اشک‌آور و بمب دودزا استفاده کرده است.

صدها نفر از جوانان فلسطینی عصر امروز سه‌شنبه به مناسبت هفتادمین سالروز یوم النکبه (فاجعه اشغال فلسطین) و در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی در کرانه باختری و قدس تظاهرات کردند که با سرکوب شدید نظامیان صهیونیست مواجه شدند.

خبرگزاری فلسطین الیوم گزارش داد که نظامیان صهیونیست با شلیک گلوله‌های جنگی و گازهای اشک آور، 100 نفر از تظاهرات کنندگان فلسطینی را در مناطق مختلف قدس اشغالی و مناطق البیره، رام الله، الخلیل، بیت لحم، نابلس، قلقیلیه و جنین در کرانه باختری زخمی کردند.

نظر شما