شناسهٔ خبر: 25567307 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

شفر: با داشتن چنین هوادارانی سخت است که ببازید

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با داشتن چنین هوادارانی سخت است که ببازید، آنها به شما قدرت می‌دهند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

وینفرد شفر بعد از پیروزی ۳ بر یک مقابل ذوب آهن در نشست خبری گفت: قبل از بازی و یک ماه پیش و دو ماه پیش هم زدم ،ذهنیت و روحیه تیم من عالی است. در خیلی از باشگاه ها کار کرده ام وچنین چیزی ندیدم. ۲ بازیکن خوب مان را از دست دادیم. می‌خواهم از هواداران مان تشکر کنم. با داشتن چنین هوادارانی سخت است که ببازید. آنها به شما قدرت می‌دهند. 

* ذوب آهن فقط یک موقعیت داشت و گل شد

وی افزود: ذوب‌آهن خوب بازی کرد بازی راحتی نبود بازی سختی بود. آنها فقط یک موقعیت داشتند و شوت زدند و گل شد. در مرتبه بعد ما توپ را بیرون زدیم و ذوب‌آهن باید توپ را به ما پس می‌داد اما آنها آن توپ را به سمت ما شوت کردند اگر این توپ گل می‌شد منصفانه نبود که اینگونه بخواهند گل بزنند. این فوتبال نیست. همه بازیکنان تیم ما که اینجا هستند برای موفقیت تلاش کردند.

* به سرمربی سنگال می‌گویم اگر بدون تیام به جام جهانی نرود

وی در پاسخ به این سؤال که تیام هم امروز برای استقلال نقش یک سوپرمن را داشت، عنوان کرد: من با کامرون قهرمان جام ملت‌ها شدم و در جام جهانی حضور یافتم، تیام فقط یک بازیکن خوب نیست، او شخصیت بسیار خوبی دارد و همه بازیکنان او را دوست دارند، به خاطر گلی که او به ثمر رساند این مسئله را نمی‌گویم، قصد دارم با سرمربی سنگال تماس بگیرم و به او بگویم اگر می‌خواهد بدون تیام به جام جهانی برود این کار شدنی نیست. گل دوم تیام مثل گل محمد صلاح بود، او هم یک بازیکن آفریقایی است.

* باشگاه باید در مسیری که من می‌گویم حرکت کند

وی افزود: باشگاه باید بداند ما وقتی سرمایه‌گذاری می‌کنم برای کسب ستاره سوم استقلال است، سرمایه کمی روی تیام گذاشته شده اما او عملکرد بالایی داشته است، باشگاه باید در مسیری که من می‌گویم حرکت کند با این اتفاقات ما توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم، می‌خواهم بازیکنان تیم مثل ابراهیمی، جباروف و غفوری در استقلال بمانند و امیدوارم باشگاه تمام تلاشش را در این مسیر انجام دهد. 

* چرا بازی دو هموطن برای قطر و عربستان تکرار نشد؟

شفر در ادامه یادآور شد: تیام نمی‌تواند به تنهایی کاری کند، فوتبال یک کار تیمی است، ما یک بازیکن نداریم، ما یک تیم هستیم و برای همین موفق شدیم، ما مقابل ذوب‌آهن بازی کردیم، الان فقط از ایران و قطر دو تیم به مرحله بعد رفتند، فقط برای ایران این اتفاق افتاد که دو تیمش مقابل هم بازی کنند، چرا این مسئله برای قطر و عربستان تکرار نشد؟‌

برچسب‌ها:

نظر شما