شناسهٔ خبر: 25563489 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

توسط اداره کل انتقال خون؛

ساعات پذیرش مراکز خونگیری قزوین و تاکستان در ماه رمضان اعلام شد

توسط اداره کل انتقال خون استان قزوین ساعات پذیرش مراکز انتقال خونگیری در قزوین و تاکستان در ماه مبارک رمضان اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد برادران در گفت و گو با  صبح قزوین اظهار کرد: با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همشهریان عزیز در ماه مبارک رمضان، با توجه به احتمال کاهش مراجعه اهداکنندگان در ماه مبارک رمضان و به دنبال آن کاهش در ذخایر خونی استان، از همشهریان عزیز خواهشمندیم در این ایام ما را در تامین خون و فراورده های خونی مورد نیاز بیماران یاری کنند.


مدیرکل انتقال خون قزوین افزود: به منظور رفاه حال اهداکنندگان عزیز ساعات پذیرش مراکز خونگیری استان در مرکز خونگیری قزوین صبح ها از ساعت ۸ الی ۱۲:۳۰ و شب ها از ساعت ۲۱‌ الی ۱ بامداد و در مرکز خونگیری تاکستان از ساعت۸ الی ۱۲:۳۰ ظهر است.

وی با اشاره به ضرورت وجود کارت ملی در زمان اهدای خون اذعان کرد: مرکز خونگیری قزوین در شب های قدر(نوزدهم،بیست و یکم، بیست و سوم ماه رمضان ) از ساعت 19 الی 3 بامداد و مرکز خونگیری تاکستان از ساعت 21 الی 3 بامداد آماده خونگیری از عزیزان اهداکننده است.

این مسئول بیان کرد: با توجه به بالا بودن هزینه تهیه خون و فراورده های خونی که بالغ بر 200 هزار تومان به ازای هر کیسه می شود و همچنین کمبود منابع مالی از هم استانی های عزیز درخواست می شود با واریز وجوه نذری وهدیه خود به حساب کمک های مردمی این اداره کل به شماره  2342321083 نزد بانک ملت، ما را در تامین خون سالم و گسترش خدمات مربوط به انتقال خون یاری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما