شناسهٔ خبر: 25563077 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

العبادي و بارزاني ها پيروزي فهرست سائرون را تبريک گفتند

صاحب‌خبر -
­

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی السومریه نیوز، مسعود و نچیروان بارزانی پیروزی فهرست سائرون در انتخابات مجلس عراق را به مقتدی صدر تبریک گفتند.

دفتر رسانه‌ای مقتدی صدر رئیس جریان صدر عراق اعلام کرد مسعود بارزانی رئیس حزب دموکراتیک کردستان عراق و نچیروان بارزانی نخست وزیر منطقه کردستان عراق، در گفتگوی تلفنی با مقتدی صدر، پیروزی ائتلاف سائرون و بدست آوردن رتبه اول در انتخابات را به وی تبریک گفتند و برای وی آروزی موفقیت کردند.
از طرف دیگر، مقتدی صدر نیز از گفتگوی تلفنی آنان و تبریک گفتنشان به خاطر پیروزی فهرستش تشکر کرد و بر مستحکم‌تر کردن روابط دوستی همه قومیت‌ها و طایفه‌ها و قشر‌های ملت عراق تاکید کرد.
پیش از این نیز حیدر العبادی نخست وزیر عراق در گفتگوی تلفنی با مقتدی صدر، پیروزی فهرست سائرون در انتخابات را به وی تبریک گفته بود.
بر اساس اعلام کمیسیون عالی مستقل انتخابات عراق، ائتلاف سائرون، با پیشی گرفتن از دیگر فهرستها، رتبه اول را در تمامی عراق بدست آورد و ائتلاف فتح به ریاست هادی العامری و ائتلاف نصر به ریاست حیدر العبادی در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

نظر شما