شناسهٔ خبر: 25562874 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حاشیه‌های استقلال و ذوب‌آهن؛

زمزمه‌های حضور منصوریان در ذوب‌آهن/خداحافظی با قلعه‌نویی در آزادی

برخی هواداران استقلال اعتقاد دارند علیرضا منصوریان فصل آینده هدایت تیم ذوب آهن را برعهده خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت دو تیم استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان از مرحله حذفی لیگ قهرمانان از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. حاشیه های قبل از این دیدار را در زیر خواهید خواند:

* درحالی که گفته می شد هواداران استقلال علیه قلعه نویی و فخرالدینی  شعار خواهند داد اما هواداران استقلال این دو را مورد تشویق  و حمایت قرار دادند.

* حدود ۵۰۰ تن از هواداران ذوب آهن در ورزشگاه حاضر بوده و تیم خود را تشویق می کردند. هواداران ذوب آهن اعتقاد داشتند این آخرین حضور  قلعه نویی بر روی نیمکت ذوب آهن اصفهان است به همین خاطر در تشویق هایشان او با او خداحافظی کردند.

* در حالی که گفته می‌شود امیر قلعه نویی فصل بعد در سپاهان خواهد بود و کارش با این تیم تمام شده است شایعه رفتن علیرضا منصوریان به ذوب آهن در ورزشگاه مطرح شد و حتی برخی هواداران ذوب هم این موضوع را تایید می کردند.

* امید ابراهیمی و داریوش شجاعیان که در این دیدار به دلیل مصدومیت حضور ندارند از سوی هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفتند.

* ناظران ای اف سی از لحظه باز شدن در ورزشگاه به همه چیز نظارت داشته و حتی به محل بلیت فروشی رفته از آن محل بازدی به عمل آوردند.

* سیدرضا افتخاری به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت و هواداران از او خواستار استقلالی پرقدرت برای لیگ هجدهم شدند.

* کری خوانی بین هواداران استقلال و ذوب آهن باعث شد تا درگیری مختصری بین آنها بوجود بیاید که با دخالت ماموران انتظامی این قائله خاتمه پیدا کرد.

* گیت های ورودی هواداران دو تیم از یکدیگر جدا شده بود تا آنها با یکدیگر درگیر نشوند.

* حدود ۳۰ دستگاه اتوبوس هواداران ذوب آهن را به ورزشگاه آزادی آورده بود تا از تیم خود حمایت کنند.

نظر شما