شناسهٔ خبر: 25552308 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ساری میزبان پنجمین اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر

پنجمین اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر به میزبانی شهر ساری به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر به میزبانی شهر ساری از 28 اردیبهشت تا 7 خرداد ماه برگزار می شود.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان که برای حضور در مسابقات جهانی آلمان و بازی های پارآسیایی 2018 اندونزی آماده می شود تاکنون چهار مرحله اردو را پشت سر گذاشته و اکنون با 16 ورزشکار راهی شهر ساری می شود.

سامان بلاغی، میلاد خردمند، محمد محمد نژاد، علیرضا کمالی فرد، محمد صحی، عادل طرفی، صالح عیاشی، علی کریمی، ایمان بک زاده، امیر رضا احمدی، حسن عبدی؟، عبدالجلیل قرنجیک، حکیم منصوری، وحید سعادت پور، علی اکبر ابراهیمی و محسن بیگدلی 16ملی پوشی هستند که با نظر کادر فنی در این مرحله از اردوی آمادگی حضور دارند.

محمدرضا دستیار سرمربی ملی تیم بسکتبال با ویلچر کشورمان درباره اردهای آمادگی تیم به خبرنگار ما گفت: بعد از بررسی عملکرد بازیکنان 16 نفر را به اردوی تیم دعوت کردیم و در مرحله بعد نفرات لژیونر تیم ملی هم به اردو اضافه می شوند و پس از آن تریب نهایی را مشخص می کنیم.

در این اردو مازیار میرعظیمی و مسعود فلاح  در کنار دستیار به عنوان مربی حضور دارند و کار بدنسازی ملی پوشان بر عهده یاسر گیلگی است و محمد جورابلو به عنوان سرپرست تیم ملی را همراهی می کند.

انتهای پیام/

اردونشینان تیم ملی بسکتبال با ویلچر مشخص شدند

نظر شما