شناسهٔ خبر: 25544683 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سرپرست اداره ورزش و جوانان گیلان درمراسم افتتاحیه خانه جوان گیلان عنوان کرد:

رسیدگی به امور جوانان از سیاست های دولت تدبیر و امید در صدر برنامه هاست

مریم بخشی : به عنوان یکی از بال های معاونت جوانان وزارت در استانها تلاش داریم تمامی سیاست های جوانان را جامع عمل می پوشانیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، مریم بخشی سرپرست اداره ورزش و جوانان گیلان در مراسم افتتاحیه خانه جوان استان گیلان که با حضور معاون امور ساماندهی جوانان در یادگار امام رشت برگزار شد گفت : خیرمقدم عرض می کنم خدمت تمامی دست اندرکاران امور جوانان و مراسمی که متعلق به خود فعالان این عرصه است.

وی افزود : امیدوارم که با افتتاح خانه جوان شاهد برنامه های خوبی در حوزه ی جوانان باشیم که بتواند کمک کند به حوزه ی مناسبت ها و فعالیت های این قشر از جامعه و جوانان و خانواده ها از مشاوره ها و کارگاههای آموزشی و مزایای آنان بهره مند شوند.

بخشی گفت : از سیاست های دولت تدبیر و امید رسیدگی به امور جوانان در صدر برنامه هاست و ما به عنوان متولیان این امر سعی می کنیم آنچه در توانمان است را انجام دهیم تا بتوانیم به مطالبات برحق جوانان جامعه عمل بپوشانیم و ذره ی کوچکی از خواسته های جوانان که در ذهن و تفکر آنان است را انجام دهیم.

وی ادامه داد : طی برنامه هایی که معاونت جوانان برنامه ریزی کرده بود در قدم اول برنامه ی ما بر طبق سیاست های معاونت جوانان وزارت ورزش ، بر روی توانمند سازی جوانان بود و امسال هم بر طبق برنامه ریزی ها در سطح کشور برای اولین در خصوص اشتغال و سرمایه گذاری جوانان نیز از اداره کل جوانان ورود می کنیم .

مریم بخشی سرپرست اداره کل ورزش وجوانان گیلان نیز گفت ؛ به عنوان یکی از بال های معاونت جوانان وزارت در استانها تلاش داریم تمامی سیاست های جوانان را جامع عمل می پوشانیم.

وی افزود ؛  میزبان اولین جشنواره انتخاب کار آفرینان جوان کشور هستیم که با شناسایی  وحمایت از آنها می توانیم در جهت تحقق حمایت از کالای ایرانی و اشتغالزایی جوانان گام های بلندی برداشته شود.

خبرنگار: ماریا اخوان ماسوله

 

 

نظر شما