شناسهٔ خبر: 25540642 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در دومین روز از انتخابات نمایندگان فرهنگیان در صندوق ذخیره فرهنگیان:

نمایندگان فرهنگیان در یک فرایند سالم و دقیق انتخاب شدند

در دومین روز از مرحله دوم انتخابات نمایندگان فرهنگیان در صندوق ذخیره فرهنگیان، نمایندگان فرهنگیان در یک فرایند سالم و دقیق انتخاب شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، مرحله دوم انتخابات نمایندگان فرهنگیان در هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان طی یک روز در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

در این مرحله ۸۳ نفر از منتخبین مرحله اول، هر کدام به مدت پنج دقیقه صحبت کردند و برنامه‌‌‌‌های خود را ارائه دادند. ظهر امروز و پس از انصراف ۳۴ نفر از ۸۳ نفر، رأی‌گیری با حضور تمام منتخبان مرحله اول آغاز شد. لیلا نظرپور و امین الله سالاری به عنوان نماینده فرهنگیان و محسن مسعودی به عنوان بازرس در هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان انتخاب شدند.

شایان ذکر است؛ در دومین روز از مرحله دوم انتخابات نمایندگان فرهنگیان در صندوق ذخیره، اعضای شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش از محل و نحوه برگزاری این انتخابات بازدید کردند و در جمع منتخبان مرحله اول این انتخابات حضور پیدا کردند و به سخنرانی تعدادی از منتخبان که به ارایه برنامه‌‌‌‌‌‌ها و سوابق خود می‌‌‌پرداختند، گوش فرادادند.

زرافشان، زینی‌‌‌وند، عمادی، کریمی، کمره‌‌‌ای از معاونان وزیر و روسای مراکز، مجاوری، عبدی، احمدی، قائدی‌‌‌ها و آگاه از مشاوران وزیر و نیز مینایی‌‌‌پور مدیرکل امور زنان از مشاوران وزیر در این مراسم حضور داشتند

نظر شما