شناسهٔ خبر: 25536425 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آموزش پرسنل دفاتر بیمه تامین اجتماعی به منظور ارتقای کیفیت دفاتر بیمه

مدیر کل دفتر کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی گفت: یکی از مهم ترین مباحث برای ارتقای دفاتر کارگزاری تامین اجتماعی، نیروی انسانی ماهر است.

صاحب‌خبر -

محمد قوامی، مدیر کل دفتر کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی، در گفتگو با خبرنگار، حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه، نیروی انسانی در دفاتر کارگزاری مهم است، افزود: یکی از مهم ترین مباحثی که به ارتقا دفاتر کارگزاری تامین اجتماعی کمک می کند، نیروی انسانی ماهر است.

وی تصریح کرد: نیروی انسانی دفاتر کارگزاری های رسمی با هدف تطبیق با تحولات و تغییرات مداوم و نیازهای روزافزون جامعه بیمه شده، همگام و همسویی با سازمان، توانمندی، تغییر نگرش فکری و بهره مندی روز افزون از تکنولوژی های جدید، نیازمند آموزش مستمر هستند.

قوامی ادامه داد: آموزش های مختلف به پرسنل دفاتر کارگزاری بطور سالانه، بهم موجب به‌روز شدن نیروی انسانی می شود و هم به استانداردسازی دفاتر کمک بسزایی خواهد کرد.

وی افزود: در کلاس های آموزشی در بحث دفترچه، نام نویسی و صدور از الزامات این مجموعه است و هر پرسنل باید این مراحل آموزشی را طی کند.

قوامی تاکید کرد: باید به رشد مهارت های کاربران، آموزش مسئولان، کارکنان و همچنین نیروی جدید الورود به بازار کار توجه لازم شود تا آنان بتوانند ضمن انجام فعالیت های برون سپاری شده موجب تسریع و تسهیل در ارائه پاسخ مناسب به شهروندان شود.

مدیر کل دفتر کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی، با تاکید بر اینکه تمام پرسنل قبل از ورود به کارگزاری از آزمون ویژه ما نمره قبولی کسب کنند، خاطرنشان کرد: یکی از این شاخه های استانداردسازی کارگزاری ها که در دستور کار دفاتر سطح کشور قرار گرفته، بحث به روز بودن پرسنل است.

انتهای پیام/

 

الزامات ارتقای خدمات دفاتر کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی

نظر شما