شناسهٔ خبر: 25529320 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

مدیرعامل شرکت فنآوران اطلاعات خبره:

صنعت بیمه براى سودآورى راهى جز تکیه بر فناورى ندارد/ ایران باید مدل بیمه‌اى خاص خود را داشته باشد

مدیرعامل شرکت فنآوران اطلاعات خبره با تاکید بر این که بیمه ایران باید مدل خاص خود که با سایر کشورها متفاوت است را داشته باشد اظهار کرد: صنعت بیمه براى سودآورى راهى جز تکیه بر فناورى و تکنولوژى ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، مجید خاک ور در نخستین نشست راهبردی فنآوران و صنعت بیمه با اشاره به این که بشر در سه سال آینده معادل طول تاریخ بشریت به تولید خواهد پرداخت و که حجم اصلی این اختراعات و نوآوری ها باید با نوآوری ها منطبق باشد افزود: نگاه صنعت بیمه به فنآوری باید به سمتی برود که سرویس ها را به محل مشتری ببرد نه اینکه مشتری را به دفاتر بیمه گذاران راهنمایی کند

وی با تاکید بر این نکته که شرکت های بزرگ بیمه ای دنیا به مرحله بلوغ تکنولوژی و فن آوری رسیده اند، بیان کرد : بیمه الکترونیکی در چند سال آینده از علاقمندی جدی شرکت های بیمه ای مبدل خواهد شد.

خاک ور با اشاره به پیشرفت سریع حوزه فنآوری، گفت: با توجه به سرمایه گذاری عظیم در حوزه دیجیتال باید به این پرسش پاسخ بدهیم که آیا صنعت بیمه می تواند خود را با این حجم از پیشرفت ، منطبق کند.

وی با برشمردن سوابق و دستاوردهای شرکت فن آوران اطلاعات خبره از سال ۱۳۸۳ تا کنون تصریح کرد: شعار ما این است که سرویس ها  بدون هیچ اختلالی باید صورت بگیرد و نیازهای مشتریان با سرعت و حساسیت رفع شود.

خاک ور مهمترین هدف نشست راهبردی فن آوران و صنعت بیمه را آشنایی دست اندرکاران صنعت و فن آوری از قابلیت ها و ظرفیت های یکدیگر دانست و افزود: توسعه یکپارچگی درون شرکتی، توسعه سامانه های مبتنی بر وب ، توسعه اپلیکیشن های تلفن همراه و استانداردسازی از اهداف جدی ماست و اگر تعامل کافی بین دو صنعت صورت بگیرد صنعت بیمه عرصه های نوینی را تجربه خواهد کرد.

وی در پایان با رونمایی از محصولات جدید شرکت فنآوران اطلاعات خبره اظهارامیدواری کرد که تصمیم گیری های اساسی و کلان در خصوص فن آوری در صنعت بیمه صورت بپذیرد.

شایان ذکر است نخستین نشست راهبردی فن آوران و صنعت بیمه هم اکنون در هتل اسپیناس پالاس تهران در حال برگزاری است.

6

نظر شما