شناسهٔ خبر: 25520158 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبـــرنامه

صاحب‌خبر -

 ادعاي استقلالي هاي سابق عليه مديران

به AFC دروغ گفتند!

حضور مسئولان کنفدراسيون فوتبال آسيا در ايران فرصت خوبي را براي طلبکاران باشگاه‎هاي ايراني حاضر در ليگ قهرمانان آسيا فراهم کرده است. فعلا نوبت استقلال است و چند بازيکن و سرمربي سابق اين باشگاه در تماس با مسئولان AFC مدعي شده‌اند که استقلال به آنها بدهکار است. پرويز مظلومي در اين باره مي‌گويد: «نماينده AFC روز شنبه به من زنگ زد و پرسيد که آيا طلبت را از استقلال گرفته‌اي؟ چون باشگاه استقلال اعلام کرده بود با من و امثال من توافقاتي داشته است. من هم گفتم نه هنوز تسويه نکرده‌ام. به هرحال بدون اين که ما چيزي بگوييم خود AFC دنبال اين مسائل است و اخبار ايران را دنبال مي‌کند. من دوست دارم اين مساله خارج از AFC حل شود و آقايان هم قول‌هايي به ما داده‌اند که عمل نکرده‌اند. من هفت سال است که به عنوان يک استقلالي صبر کرده‌ام و اگر اتفاقي اين وسط رخ دهد مقصر استقلال است نه من چون تا الان هم ما صبر کرده‌ايم.» عباس محمدرضايي بازيکن سابق استقلال هم ادعاي مشابهي را مطرح کرد: «هفته گذشته جلسه‌اي را با مسئولان استقلال برگزار کرديم و قرار شد پول ما را بدهند ما هم از شکايت خودمان صرف‌نظر کنيم اما بعد از گذشت 10 روز هيچ اتفاقي نيفتاد ما هم به همين دليل حضوري پيش نماينده AFC رفتيم و آنجا فهميديم که مسئولان استقلال به نمايندگان AFC دروغ گفته‌اند. آنها به نمايندگان AFC گفته‌اند که اين پرونده در کميته استيناف و تجديدنظر است ما هم پرونده را براي آنها ترجمه کرديم و فهمانديم که مسئولان استقلال دروغ مي‌گويند. استقلالي‌ها فکر مي‌کنند به مسئولان فيفا هم مي‌توان مثل بازيکنان دروغ گفت. فکر مي‌کنم با اين اتفاقاتي که افتاد اگر استقلال با دروغ به نمايندگان AFC از آسيا حذف شوند، مسوولانش بايد پاسخگو باشند.» جالب اين که ديروز مصاحبه اي از فريده شجاعي همسر مرحوم منصور پورحيدري منتشر شد که در آن او هم تهديد به شکايت از استقلال به AFC کرده بود!

مصدومان حذف مي‌شوند

سه جاي خالي در استقلال

استقلال اين فصل کم مصدوم نداشته است و همه مصدومان اين تيم هم مدت زمان زيادي از ترکيب تيمشان دور بودند و همين اتفاق در برخي مقاطع باعث خالي ماندن دست سرمربي اين تيم شده است.

محسن کريمي به دليل پارگي رباط صليبي در اواسط فصل، لئوناردو پادواني با آسيب نخاعي در اهواز و همين هفته گذشته هم داريوش شجاعيان در بازي با ذوب‌آهن به دليل پارگي رباط صليبي، 3 بازيکن استقلال در اين فصل بودند که به شدت مصدوم شدند و مدت زمان زيادي بايد از ترکيب تيمشان دور باشند.حالا شنيده مي‌شود باشگاه استقلال به دليل اينکه هر 3 بازيکن نامبرده تا نيم‌فصل اول فصل آينده ليگ برتر به ميادين برنمي‌گردند، قصد دارد نام اين بازيکنان را براي نيم‌فصل اول ليگ فصل آينده از فهرست اين تيم خارج کنند و نام بازيکنان ديگري را وارد فهرست خود کنند تا در نيم‌فصل دوم، با تغييراتي تازه و البته در صورت بهبود، نام مصدومان خود را به فهرست اضافه کنند.

نظر شما