شناسهٔ خبر: 25514960 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نشست فرماندهان انتظامی خراسان رضوی با مسئولان صداوسیمای استان

فرماندهان انتظامی خراسان رضوی امروز پس از بازدید از واحدهای مختلف صدا و سیمای استان، با مدیر کل و معاونان این نهاد نشست مشترکی داشتند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،مرکز خراسان رضوی،فرمانده انتظامی خراسان رضوی در این نشست گفت: صدا وسیما نقش و سهمنشست فرماندهان انتظامی خراسان رضوی با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای استان بسیار مهمی در اعتماد مردم به نیروی انتظامی و همکاری مردم در ایجاد امنیت دارد و نمره صدا وسیما در رفع مشکلات جامعه وآسیب های اجتماعی صد است.

سردار قادر کریمی افزود : صدا و سیما با اطلاع رسانی به موقع عملیات های پلیس از جمله حادثه تیراندازی اخیر در مشهد، به خوبی حضور پلیس وعملکرد آن را به مردم نشان می دهد

 وی گفت:حاشیه شهر ها بستربروز جرائم مختلف است به طوریکه 46 درصد کل جرائم مشهد مربوط به حاشیه این شهر است وبیشتر سارقان هم در این منطقه هستند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: بنا داریم امسال اقدامات امنیتی و برنامه های پیشگیری وآموزشی را در حاشیه شهر مشهد افزایش دهیم که در این مسیر از ظرفیت های خوب صدا وسیما درایجاد امنیت و امیدواری به ساکنان حاشیه شهر استفاده می کنیم.

مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی هم در این نشست گفت: در مسیر ارتقا ءامنیت و قانونمداری اگر تعامل بین نیروی انتظامی و صدا وسیما بیشتر باشد نیروی انتظامی قطعا موفق تر خواهد بود.

محسن نصرپور افزود: صدا وسیما ونیروی انتظامی می توانند با تهیه و تولید برنامه های مشترک در زمینه آگاه سازی خانواده ها و صیانت از بنیان خانواده ها سبب ایجاد نظم اجتماعی و آرامش در جامعه شوند.

همچنین در پایان این نشست فرمانده انتظامی خراسان رضوی با مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی تفاهم نامه همکاری امضا ء کردند.

این تفاهم نامه در پنج ماده بامحوریت بهره گیری ازفرصت های دومجموعه ،اجرای تولیدات رادیویی وتلویزیونی ،بهره گیری ازدیدگاه مردم درارائه برنامه ها واطلاع رسانی واقدامات نیروی انتظامی تدوین شده است.

نظر شما