شناسهٔ خبر: 25510883 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فولاد نیوز | لینک خبر

مرتضوی درخواست اعاده دادرسی کرد

صاحب‌خبر -

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اعاده دادرسی  سعید مرتضوی تایید شده است گفت: هرکسی که درخواست اعاده دادرسی کرده باشد ثبت و بررسی می‌شود.  سعید مرتضوی هم درخواست اعاده دادرسی کرده و ثبت شده است اما هنوز نتیجه آن مشخص نیست.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اظهار نظر منتظری دادستان کل کشور در زمینه استعفای شهردار تهران از جنبه حقوق عامه دخالت محسوب می شود؟ گفت: شهردار خود اعلام کرده بود که نمی‌تواند در این منصب بماند، بنابراین مشخص نبود که چه کسی قرار است بعد از وی شهردار شود و اگر مشکلات شهر بر زمین بماند، آیا شورای شهر اقدامی انجام می‌دهد که در این زمینه دادستان کل موضوعاتی را مطرح کرده است، چراکه اگر مشکلات شهر بر زمین بماند، مدعی‌ العموم ورود می‌کند، بنابراین دادستان مدعی ‌العموم در این زمینه است، پس وی بیان واقعیت کرده است و صحبتهایشان دخالت نیست.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص بازار ارز و اخلالگران ارزی نیز گفت: منشا این مسئله، اخلالگران ارزی نیستند، چرا که تنها با بگیر و ببند قوه قضاییه این امر حل نمی‌شود، بنابراین بانک نیز باید اقدامات لازم را انجام دهد.

وی افزود: افرادی برخلاف مقررات دولتی اقدام می‌کنند که این موضوع درست است و بر قوه قضاییه بی‌تاثیر نیست، اما صرف قضایی بودن مسئله باعث حل آن نمی‌شود، چرا برخی افراد در این راستا جرمی مرتکب شده و تحمل کیفر می‌کنند، اما مجدد بعد از تحمل کیفر اقدام به این امر می‌کنند، لذا این موضوع با بگیر و ببند حل نمی‌شود و باید مسئولان مرتبط در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام

نظر شما