شناسهٔ خبر: 25509116 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

مورینیو: کریک فصل بعد به من نزدیک‌تر خواهد شد/ نوبت بازی راشفورد و مارسیال است

آقای خاص منچستریونایتد قبل از آخرین بازی فصل تیمش از مایکل کریک تجلیل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس خبری قبل از آخرین بازی فصل تیمش در لیگ برتر انگلیس مقابل واتفورد زبان به تحسین از مایکل کریک، هافبک کلیدی تیمش گشود.

 او اظهار داشت:  امیدواریم لوکاکو  به فینال جام حذفی برسد. او در بلژیک است و با همکاری کادر پزشکی ما و بلژیک، به درمانش ادامه می دهد. یکشنبه رومرو بازی خواهد کرد چون استحقاقش را دارد. البته برخی بازیکنان دیگر هم که فرصت نداشتند به میدان می روند چون رتبه دوم را قطعی کرده ایم.

 آقای خاص در ادامه افزود: طبیعی است که کریک در آخرین بازی خود در اولدترافورد، کاپیتان تیم باشد راشفورد و مارسیال مقابل برایتون بازی کردند. در بازی قبل هم الکسیس سانچس و لینگارد بازی کردند و دوباره نوبت راشفورد و مارسیال است. شاید ماتا، بیلی و بلیند هم بازی کنند. غیر از فلینی و لوکاکو همه در دسترس هستند.کریک از ابتدا بازی خواهد کرد اما قرار نیست تا پایان در زمین باشد. مایلم او  احساس هواداران منچستریونایتد را لمس کند. مثل همیشه وقتی بازیکنانم دوران بازی خودش را به اتمام می رسانند،ناراحت نمی شوم چون می دانم  به کادر فنی اضافه خواهند شد.  قرار است از فصل بعد، کریک به من نزدیک تر باشد.

 انتهای پیام/

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما