شناسهٔ خبر: 25493411 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در بسته اخبار اجتماعی ایسنا بخوانید:

از «رقابت دو کاندیدا برای رسیدن به بهشت» تا«خروج آمریکا از برجام تاثیری در تجهیزات پزشکی ندارد»

خروج آمریکا از برجام تاثیری بر تجهیزات پزشکی ندارد،آخرین خبرها از صدور مجوز گردشگری در آشوراده و رقابت دو کاندیدا برای رسیدن به «بهشت» از مهمترین اخبار اجتماعی ایسنا در بیست و دومین روز اردیبهشت ماه هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، اداره اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران امروز شنبه (۲۲ اردیبهشت) ۶۶ خبر را روی خروجی خود منتشر کرده است که مهمترین آنها به همراه لینک در زیر آمده‌ است که با کلیک روی هر تیتر، متن کامل خبر قابل دسترسی است:

خریدهتل درکیش با"حق عضویت"کارکنان شهرداری/چاره اندیشی شورای شهر برای حل مشکلات سازمان بازنشستگی

مجید فراهانی_رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران - از بررسی مشکلات سازمان بازنشستگی شهرداری تهران خبر داد و گفت:هر ماه از حقوق پرسنل مبلغی تحت عنوان حق بازنشستگی کسر و در سازمان بازنشستگی به عنوان یک سازمان اقتصادی ذخیره می‌شود.

رقابت دو کاندیدا برای رسیدن به "بهشت"

اعضای شورای شهر تهران در جلسه علنی روز یکشنبه (۲۳ اردیبهشت) از میان دو کاندیدا یعنی «سمیع الله حسینی مکارم» و «محمدعلی افشانی» شهردار تهران را انتخاب خواهند کرد. حال باید دید از میان این دو کاندیدا فردا چه کسی به صندلی سبز بهشت تکیه می‌زند؟

خروج آمریکا از برجام تاثیری در تجهیزات پزشکی ندارد/تحریم‌های سخت‌تری را تجربه کردیم

دکتر رضا مسائلی - مدیرکل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو - با تاکید بر اینکه با خروج آمریکا از برجام کمبودی در حوزه تجهیزات پزشکی رخ نمی‌دهد، گفت: حتی اگر اروپایی‌ها هم بخواهند تجهیزات پزشکی ایران را تامین نکنند، این ماموریت را شرکت‌های بخش خصوصی داخلی انجام خواهند داد.

نگرانی دارویی نداشته باشید/نقش "ناجا" در جلوگیری از شیوع بیماری‌های زئونوز

حسن قاضی‌زاده هاشمی - وزیر بهداشت - با بیان اینکه ناجا می‌تواند در پیشگیری از شیوع بیماری‌های مشترک میان انسان و دام در کشور تاثیر بسیار بالایی داشته باشد، اظهار کرد: با نیروی انتظامی کارهای مشترک فراوانی داریم که بخشی از آنها در برنامه‌های ما آمده است و تمام این موارد به حقوق مردم مربوط می‌شود.

اقتصاد دیگر عامل نخست «طلاق» نیست/ یارانه به کاهش «فقر» کمکی نکرد

علی ربیعی - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی - با بیان اینکه سالانه بیش از ۴۴ هزار میلیارد یارانه در کشور پرداخت می‌شود، گفت: به دلیل فقدان سیاستگذاری‌های اجتماعی درست پرداخت این میزان یارانه نه به کاهش فقر، نه به افزایش اشتغال و به بهبود عدالت کمک کرده است.

پیگیری تغییر روند «ثبت طلاق» / مذاکره برای بازگرداندن کودکان کار خارجی به کشور خود

 انوشیروان محسنی بندپی  - رئیس سازمان بهزیستی کشور - با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد از کودکان کار و خیابان استان تهران اتباع خارجی هستند، گفت: از میان دیگر کودکان کار باقی مانده (۴۰ درصد) ۶۰ درصد از آنان نیز متعلق به خارج از استان تهران هستند.

ورود بدون آزمون فارغ‌التحصیلان فنی به دانشگاه/ تاسیس هنرستان‌ در کنار دانشگاه

علی زرافشان  - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش - گفت: در شورای پذیرش دانشجو کاردانی پیوسته را برای کنکور ۹۸ پیشنهاد کردیم و زمینه خوبی وجود دارد که دانش آموزان از سال ۹۸ به بعد در یک برنامه ۵ ساله تحصیل کنند.

شهریه مدارس خارج از کشور عجیب غریب نیست/اعتراض چندانی به آزمون «اعزام معلمان به خارج» وارد نیست

غلامرضا کریمی - رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش - ضمن دعوت از خیرین و موسسان صاحب صلاحیت برای واگذاری مدارس ایرانی در خارج از کشور گفت: در حال برنامه‌ریزی در شورای عالی آموزش و پرورش برای اصلاح و متناسب سازی آیین‌نامه مدارس ایرانی منطبق با نیازهای اتباع هستیم.

۲۴۰ کارواش تهران پایش می‌شوند/ پلمب موقت کارواش‌های آلاینده آب

محمد حسین بازگیر  - رییس اداره محیط زیست شهر تهران - ضمن تاکید بر بازچرخانی آب در کارواش‌ها گفت: ۲۴۰ کارواش در سطح شهر تهران در برنامه پایش اداره محیط زیست شهر تهران قرار دارند

آخرین خبرها از صدور مجوز گردشگری در آشوراده

ایمان هادی - مسئول واحد طبیعت‌گردی سازمان حفاظت محیط زیست - ضمن اشاره به پیشینه تلاش‌ها برای اجرای طرح گردشگری آشوراده و رد تعدادی از طرح‌های تهیه شده، اظهار کرد: تاکنون مسائل مربوط به حیطه وظایف معاونت طبیعی تایید شده اما ارائه طرح پسماند و پساب نیز الزامی است و پس از ارائه این طرح‌، کمیته ماده ۲ محیط زیست متعاقبا مجوز اجرای طرح گردشگری آشوراده را صادر می‌کند.

علت افت و خیز شاخص کیفیت هوای امروز تهران چیست؟

کیفیت هوای شهر تهران در حالی هم اکنون با شاخص میانگین ۱۴۰ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است که طی ۲۴ ساعت گذشته پایتخت‌نشینان هوای پاک تنفس می‌کردند. مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ورود گرد و غبار به شهر را علت اصلی افت و خیز شاخص کیفیت هوای تهران می‌داند و می گوید: این توده گرد و غبار از نواحی غربی و جنوب‌غربی وارد شهر تهران و سبب شده است که شاخص کیفیت هوای پایتخت از شرایط پاک به شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس برسد.

تمرکز پلیس بر تخلفات حادثه ساز رانندگی در تهران/افزایش ۱۹۰ درصدی توقیف خودروها

سرهنگ مسعود جبارزاده - معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ - از افزایش ۱۹۰ درصدی توقیف خودروها به دلیل ارتکاب تخلفات حادثه ساز در هفته گذشته خبر داد و گفت: از هفته گذشته طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز با هدف کاهش تصادفات رانندگی در سطح شهر تهران به مرحله اجرا درآمد.

پنج خبر پر بازدید سرویس اجتماعی ایسنا به شرح زیر است:

انفجار گاز در اهواز ۶ مصدوم و کشته بر جای گذاشت

خروج آمریکا از برجام تاثیری در تجهیزات پزشکی ندارد/تحریم‌های سخت‌تری را تجربه کردیم

آلودگی هوا در لرستان؛ هفت برابر حد مجاز!

آخرین خبرها از صدور مجوز گردشگری در آشوراده

تصادف مرگبار کامیون‌ها در بزرگراه همت

انتهای پیام

نظر شما