شناسهٔ خبر: 25486833 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

پانزدهمین جشنواره شعر مهر بهمن برگزیدگان خود را شناخت

اختتامیه پانزدهمین دوره شعر مهر بهمن برگزار شد.

صاحب‌خبر -

پانزدهمین جشنواره شعر مهر بهمن، پنجشنبه (بیستم اردیبهشت ماه 97)با معرفی برگزیدگان در دو بخش شعر سپید و کلاسیک به کار خود پایان داد.

به گزارش جماران، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس کمساری از معرفی منتخبان پانزدهمین جشنواره شعر مهر بهمن خبر داد و گفت: منتخبان جشنواره شعر مهر بهمن پس از سه مرحله داوری در بخش های شعر کلاسیک و سپید مشخص شدند.

مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام (س)اصفهان با اشاره به انتخاب چهار نفر در بخش شعر سپید، تصریح کرد: ثریا عبدی از استان خوزستان، امید خسروی از استان مرکزی، مریم السادات حسینی از استان قم و پریسا مرتضوی از استان فارس در بخش شعر سپید به‌عنوان برگزیده معرفی شدند.

وی افزود: در بخش شعر کلاسیک 7 نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند که اسامی آنها عبارت از میلاد حبیبی از استان اصفهان، تُکتم حسینی از استان قم، اسماعیل محمد پور از استان گیلان، ایوب پرند آور از استان فارس، سعید مبشر از استان قم، میثم داودی از استان قم و محمد زارعی از مرکزی است.

کمساری از حضور نوقلمان در جشنواره شعر مهر بهمن تقدیر کرد و اظهار داشت: شاعره نوجوان مرجان البرزی از استان اصفهان در بخش دانش آموزی توسط داوران قابل تقدیر شناخته شد.

 

1

2

4

3

انتهای پیام

نظر شما