شناسهٔ خبر: 25473011 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خارج شدن ایران از برجام یعنی نابودی روح شیطان بزرگ

مسئول بسیج دانشگاه فنی‌حرفه‌ای گفت: با بدعهدی آمریکا در برجام، جهانیان به ذات سردمداران این کشور پی‌بردند و با خروج ایران از برجام روح شیطان بزرگ متلاشی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

خارج شدن ایران از برجام یعنی نابودی روح شیطان بزرگرسول ترابی مسئول بسیج دانشگاه فنی‌حرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آینده برجام و اقدام دولت آمریکا، گفت: کاری که دولت آمریکا در کتاب‌های تاریخ گذشته هم نوشته شده است؛ دولت آمریکا هیچگاه بر تعهدات خود پایبند نبوده و کشوری است که با قوانینی خود ساخته در پی ایجاد فشار و حجمه به دولت‌های مختلف است.

مسئول بسیج دانشگاه فنی‌حرفه‌ای اظهار کرد: سازمان ملل در بازی‌های سیاسی بازیچه واقع شده است؛ دولت آمریکا گاهی با کشتار مانند آنچه که در یمن و سوریه انجام داد و گاهی هم با برجام در دولت‌های مختلف جنگ راه انداخته است.

آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نبوده است

ترابی ادامه داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به این نتیجه رسیدیم که دولت آمریکا هیچگاه مورد اعتماد نبوده است و خارج شدن ایران از برجام به معنای نابودی روح شیطان بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه باید به جوانانمان نشان دهیم که دولت آمریکا چه کرده است، گفت: ما با هیچ جنگی و تنها با خروج دولت آمریکا از برجام به جوانان خود نشان دادیم که نباید به هیچکس اعتماد کنند و به نظر من خارج شدن ترامپ از برجام کار بسیار خوبی بوده است و تبریک می‌گویم زیرا به واسطه همین اقدام او، جهانیان به ذات سردمداران این کشور پی بردند.

 

انتهای پیام/

نظر شما