شناسهٔ خبر: 25434181 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام (س) اصفهان:

پانزدهمین جشنواره شعر بهمن برگزیدگان خود را شناخت

مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام (س) اصفهان گفت: پس از انجام داوری منتخبان جشنواره شعر بهمن در دو بخش شعر سپید و کلاسیک و همچنین قابل تقدیر از بخش دانش‌آموزی معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازصاحب نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عباس کمساری از معرفی منتخبان پانزدهمین جشنواره شعر بهمن خبر داد و اظهار کرد: منتخبان جشنواره شعر بهمن پس از سه مرحله داوری مشخص شدند؛ این برگزیدگان در بخش شعر سپید و شعر کلاسیک هستند.

مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام (س) اصفهان در ادامه به انتخاب چهار نفر در بخش شعر سپید اشاره کرد و خاطر نشان کرد : ثریا عبدی از استان خوزستان، امید خسروی از استان مرکزی، مریم السادات حسینی از استان قم و پریسا مرتضوی از استان فارس در بخش شعر سپید به‌عنوان برگزیده معرفی شدند.

مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) اصفهان در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: در بخش شعر کلاسیک هفت نفر به‌عنوان برگزیده معرفی شدند که اسامی آن‌ها عبارت از میلاد حبیبی از استان اصفهان، تُکتم حسینی از استان قم، اسماعیل محمد پور از استان گیلان، ایوب پرند آور از استان فارس، سعید مبشر از استان قم، میثم داودی از استان قم و محمد زارعی از مرکزی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین کمساری با اشاره به حضور نوقلمان در جشنواره شعر بهمن ، گفت: شاعره نوجوان مرجان البرزی از استان اصفهان در بخش دانش‌آموزی توسط داوران قابل تقدیر شناخته شده است.

گفتنی مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره شعر بهمن، پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه ساعت 16 در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان واقع در خیابان فیض برگزار می‌شود و از برگزیدگان در این مراسم تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/ 

نظر شما