شناسهٔ خبر: 25418122 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اصفهان| پانزدهمین جشنواره شعر بهمن برگزیدگان خود را شناخت

R41346/P1357/S6,51/CT11

مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) اصفهان گفت: پس از انجام داوری منتخبان جشنواره شعر بهمن در دو بخش شعر سپید و کلاسیک و همچنین قابل تقدیر از بخش دانش‌آموزی معرفی می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارزش خبرگزازش تسنیم از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس کمساری از معرفی منتخبان پانزدهمین جشنواره شعر بهمن خبر داد و اظهار داشت: منتخبان جشنواره شعر بهمن پس از 3  مرحله داوری مشخص شدند. این برگزیدگان در بخش شعر سپید، شعر کلاسیک معرفی می‌شود.

وی به انتخاب 4 نفر در بخش شعر سپید اشاره کرد و گفت: ثریا عبدی از استان خوزستان، امید خسروی از استان مرکزی، مریم السادات حسینی از استان قم و پریسا مرتضوی از استان فارس در بخش شعر سپید به‌عنوان برگزیده معرفی می‌شوند.

مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) اصفهان افزود: در بخش شعر کلاسیک 7 نفر به‌عنوان برگزیده معرفی می‌شود که اسامی آن‌ها عبارت از میلاد حبیبی از استان اصفهان، تُکتم حسینی از استان قم، اسماعیل محمد پور از استان گیلان، ایوب پرند آور از استان فارس، سعید مبشر از استان قم، میثم داودی از استان قم و محمد زارعی از مرکزی است.

وی از حضور نوقلمان در جشنواره شعر بهمن تقدیر کرد و گفت: شاعره نوجوان مرجان البرزی از استان اصفهان در بخش دانش‌آموزی توسط داوران قابل تقدیر شناخته شده است.

گفتنی مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره شعر بهمن، پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه ساعت 16 در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان واقع در خیابان فیض برگزار می‌شود و از برگزیدگان در این مراسم تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/ح

نظر شما