شناسهٔ خبر: 25394454 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

کوتاه فرهنگی

صاحب‌خبر -
 

بزرگداشت« مارتین لینگز »با بررسی آرای او در باب هنر دینی

همایش بزرگداشت «مارتین لینگز »با بررسی آرای او در باب هنر دینی با همکاری انجمن حکمت و فلسفة ایران برگزار می‌ شود.

این همایش طی دو بعدازظهر در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ و ۳۰ دقیقه در محل تالار همایش‌های مؤسسه برگزار خواهد شد.

در این همایش دو روزه عبدالحسین خسروپناه، دکتر غلامرضا اعوانی، سعید بینای مطلق، مهرداد قیّومی بیدهندی، سیّد رضی موسوی گیلانی، سیّد رحمان مرتضوی، اسماعیل رادپور، علیرضا مددیان سخنرانی خواهند داشت.

این همایش در خیابان نوفل لوشاتو، کوچه آراکلیان، شماره ۴، مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برگزار می شود.

نمایشگاه گروهی« سهم» در گالری شکوه
نمایشگاه گروهی«سهم» جمعه ۱۴ اردیبهشت در گالری شکوه گشایش یافت و تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت .

در این نمایشگاه که نمایشگاه گردانی(پایشگرهنری) آن را هانی نجم به عهده دارد آثار مهسا امین زاده ،زهرا سادات ابراهیمی،هستی خادمی،مجتبی رستمی،سعیده علوی پور،شروین سعید کندری،افسانه مسگرزاده و همچنین هانی نجم به تماشا درآمده است. علاقه مندان دیدار از این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۹ اردیبهشت به جز پنجشنبه ها، همه روزه از ساعت۱۷ تا۲۱به گالری شکوه به نشانی فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، شماره۱۹مراجعه کنند.

هادی اشرفی کارتون‌هایش را به خانه هنرمندان ‌آورد

نمایشگاه آثار کاریکاتور (کارتون‌های) هادی اشرفی از ۱۴ تا ۱۹ اردیبهشت در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، هادی اشرفی که متولد سال ۱۳۲۷ است، درباره برگزاری این نمایشگاه گفت: پس از بازگشتم به ایران، دومین بار است که کاریکاتورهایم را در ایران در معرض دید عمومی می‌گذارم. در این نمایشگاه قصد داشتم که به مناسبت پنجاهمین سال فعالیت حرفه ای ام در مطبوعات داخلی و خارجی ۵۰ اثر را به نمایش بگذارم، اما به دلیل فضای بزرگ گالری تابستان ۶۰ اثر به نمایش گذاشته می شود.تمامی کاریکاتورهای این مجموعه را در دو سال اخیر خلق کرده ام .

نمایشگاه کاریکاتورهادی اشرفی از ۱۴ تا ۱۹ اردیبهشت در گالری تابستان میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

آثار سرامیکی هنرمند پیشکسوت ژاپنی در خانه سرامیک فرزانه

آثار سرامیکی «چیبا میاماتو» نقاش پیشکسوت ژاپنی از ۱۴ تا ۲۰ اردیبهشت در «خانه سرامیک فرزانه» به نمایش درآمده است.

علاقه مندان دیدار از آثار این هنرمند ژاپنی می توانند جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و شنبه تاچهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ به«خانه سرامیک فرزانه»به نشانی شمال کاخ نیاوران، اول دارآباد، انتهای خیابان جهانشاهی، خیابان جبلی‌، شماره ۲۳مراجعه کنند.

نظر شما