شناسهٔ خبر: 25327413 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

آخرین اخبار از زلزله ۵.۲ ریشتری در کهگیلویه و بویراحمد/تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است

عزیز فیلی به شهروندان توصیه کرد که بیرون از منازل خود در حالت آماده باش باشند و گفت: با توجه به این که وقوع زلزله در صبح اتفاق افتاد خسارات جانی خاصی نداشته ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛زمین لرزه ای به شدت ۵.۲ ریشتر ساعت ۰۸:۳۸دقیقه صبح امروزاستان کهگیلویه وبویر احمد حوالی سی سخت را لرزاند.این زمین‌لرزه درعمق ۸ کیلومتری زمین رخ داده است.

عزیز فیلی در گفت و گو با صبح زاگرس درباره زلزله صبح امروز یاسوج گفت: طبق آخرین اخبار چند مصدوم به صورت جزئی داشتیم که به صورت سرپایی درمان شدند و تاکنون هیچ گونه خسارت جانی در پی نداشته است.

وی افزود: تنها در برخی موارد دیوار خانه های گِلی و خشتی ریزش داشته است و برخی خانه ها ترک برداشته اند.

فیلی مرکز اصلی زلزله را در روستاهای بین شهرستان های بویراحمد و دنا عنوان کرد و به شهروندان توصیه کرد که بیرون از منازل خود در حالت آماده باش باشند ، با توجه به این که وقوع زلزله در صبح اتفاق افتاد خسارات جانی خاصی نداشته ایم.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: شبکه آب و برق و گاز وصل شده است و مشکلی وجود ندارد و در حال حاضر قطعی نداریم و تنها در برخی روستاها تعدادی دکل افتاده اند که در حال رسیدگی و حل مشکل است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: در همان لحظه وقوع زلزله تعدادی از خطوط برق شهر یاسوج قطع شد که آن هم توسط ستون های حفاظتی اتفاق افتاد ولی آسیب جدی به شبکه برق شهری وارد نشده است.

داوود راهزادی بیان کرد: در بخش هایی از شهرستان مانند روستاهای کاکان و گنجه ای قطعی برق داریم که در تلاش برای حل این مشکل و وصل شدن برق این مناطق هستیم.

وی در پایان گفت: زیرساخت های اصلی برق شهری مشکلی ندارند.

انتهای پیام/

نظر شما