شناسهٔ خبر: 25240189 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

درویش: بدهی‌های سایپا به زودی پرداخت می‌شود/ امثال رضایی ما را دچار مشکل نمی‌کنند

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: تاکنون نامه‌ای درباره شکایت غلامرضا رضایی از سایپا به AFC دریافت نکرده ایم، اما به زودی تمام بدهی هایمان را پرداخت می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

درویش: بدهی های سایپا به زودی پرداخت می شود/ امثال رضایی ما را دچار مشکل نمی کنندرضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکایت برخی بازیکنان سابق سایپا مانند غلامرضا رضایی و سیامک کوروشی به AFC برای دریافت مطالباتشان از این باشگاه بیان کرد: تاکنون چنین موضوعی به باشگاه سایپا ابلاغ نشده است، اما درصورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا طبق قوانین AFC باید بدهی‌های محدودی که داریم پرداخت کنیم.

او افزود: بازیکنانی مانند غلامرضا رضایی و سیامک کوروشی برای سایپا زحمت کشیده اند و به این تیم تعصب دارند. به همین دلیل به هیچ وجه راضی نمی‌شوند اکنون که تیم ما پس از سال‌ها می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، دچار مشکل شود. به همین دلیل وظیفه داریم با طلبکاران سایپا صحبت کرده و مطالباتشان را پرداخت کنیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا درمورد اینکه شنیده می‌شود این باشگاه بیش از ۱۰ میلیارد تومان به بازیکنان و مربیان سابق خود بدهکار است، گفت: بدهی سایپا به این میزان نیست بلکه حدود سه تا چهار میلیارد بدهی داریم. صورت حساب‌های موجود را هم تحویل مدیریت خودروسازی سایپا قرار داده ایم و به زودی تامین منابع مالی این مبلغ را پرداخت می‌کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات درویش درباره شکایت طلبکاران سایپا به AFC

نظر شما