شناسهٔ خبر: 25232629 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

اتهام بزرگ پرتغالی‌ها به دروازه بان ایرانی !

نامه نیوز : سرمربی تیم ملی فوتبال در خصوص اتهام به دروازه بان ایرانی ماریتیمو واکنش تندی نشان داد.

صاحب‌خبر -

پورتو برای قهرمانی در لیگ پرتغال می جنگد و در کورس قهرمانی با رقبایی مثل بنفیکا و اسپورتینگ، یک بازی سخت با ماریتیمو دارد که در بازی های اخیر به لطف درخشش گلر جوان ایرانی اش نتایج خوبی گرفته است.

 
همین امر باعث شده روزنامه آبولا مدعی شود که مدیران پورتو تلاش کرده اند با رشوه 200 هزاردلاری عابدزاده را متقاعد کنند که عملکرد ضعیفی از خود نشان دهد و در این خبر عنوان شده که گلر ایرانی این پیشنهاد را رد کرده است.
 
با این حال از پرتغال خبر می رسد که گلر ایرانی اصلا دریافت چنین پیشنهادی را هم رد کرده با این حال تاکید کرده به جای پیگیری این ماجرا تمرکزش روی انجام بهترین بازی مقابل رقبا است.
 
جالب اینکه کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران نیز خیلی زود به این مسئله واکنش نشان داد و با انتشار متن زیر ضمن زیرسوال بردن وضعیت فوتبال در پرتغال به حمایت از عابدزاده پرداخت:
 
«فوتبال پرتغال به نحو فزاینده‌ای با چنین مسائلی آلوده شده است. همه چیز در پشت صحنه اتفاق می‌افتد. این یک واقعیت است. من آنجا بودم و واقعا تاسف‌آور است که چنین اتفاقی برای امیر رخ داد؛ با استفاده از نام او و زیر سوال بردن حرفه‌ای‌گری و افتخاراتش. برای آنهایی که خارج از ایران امیر را نمی‌شناسند، او دروازه‌بانی است که برای تیم ملی بازی می‌کند و امروز ۲۵ ساله شده است. متاسفانه به خاطر روز تولدش نیست که بقیه در موردش صحبت می‌کنند. به هر حال، امیر همیشه افتخاراتش را خواهد داشت و آنهایی که این لجن‌زار را ایجاد می‌کنند، خودشان در آن خواهند افتاد. تولدت مبارک امیر.»
 
 
به گزارش شگفت‌انگیز روزنامه اِبولا، امیر عابدزاده به‌عنوان وجه‌المصالحه بین دو باشگاه پورتو و ماریتیمو، هدف پیکان این خبر واقع شده و جالب اینکه در همان خبر اولیه نیز اعلام شده که عابدزاده نسبت به خبر ۲۰۰ هزار یورویی باشگاه پورتو واکنش منفی نشان داده اما نکته اینجاست که او به طور کلی هر گونه تماس  مشکوک از طرف باشگاه پورتو را تکذیب کرده است.
 
عابدزاده که در دومین سال حضورش در لیگ پرتغال به تیم ملی ایران دعوت شده و قصد دارد به مانند پدر نامدارش، یک دروازه‌بان قابل تکیه در تیم ملی فوتبال ایران باشد، حمایت کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران را پشت سر خود دارد.

نظر شما