شناسهٔ خبر: 25232562 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ونگر: از ۱۰ نفره شدن اتلتیکومادرید نتوانستیم استفاده کنیم

سرمربی آرسنال معتقد است شب تلخی را گذراندند و اخراج بازیکن اتلتیکومادرید به نفعشان تمام نشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، آرسنال پنجشنبه شب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا با وجود ۱۰ نفره شدن اتلتیکومادرید از دقیقه ۱۰ بازی، نتوانست برابر این تیم پیروز شود و یک بر یک متوقف شد. آرسن ونگر پس از بازی گفت: بازی مورد نظرمان را به نمایش گذاشتیم اما نتیجه نشانگر عملکردمان نبود. برابر تیمی بازی کردیم که خوب دفاع می کند و نتوانستیم از موقعیت‌هایمان بهره ببریم. تنها فرصت حریف تبدیل به گل شد. به نظرم خطا اتفاق افتاد اما ما باید به خودمان نگاه کنیم. نتیجه یک بر صفر خیلی خوب بود. نباید در چنین بازی‌هایی اشتباه کنیم. ۲۲ موقعیت گل داشتیم. بازی خاص و شب تلخی بود. شانس صعودمان به فینال بیشتر بود اما متاسفانه یک گل دریافت کردیم.

سرمربی آرسنال درباره گل اتلتیکومادرید اظهار کرد: دوباره صحنه به ثمر رسیدن گل حریف را تماشا نکردم. نباید یک بازیکن را در دریافت گل مقصر دانست. با این حال باید اعتماد به نفسمان را دوباره پیدا کنیم تا بتوانیم به فینال صعود کنیم.

یان اوبلاک در این بازی عمکلرد درخشانی داشت و چند بار اجازه گلزنی به بازیکنان آرسنال را نداد. سرمربی فرانسوی در مورد دروازه‌بان اتلتیکو گفت: او یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان است و دیشب این موضوع را نشان داد.

ونگر دوباره به بازی دیشب تیمش اشاره کرد و گفت: ناراحت هستم چون می توانستیم گل دوم را هم به ثمر برسانیم. اتلتیکو خیلی خوب دفاع کرد اما ما نیز در نیمه اول فرصت گلزنی داشتیم. کارت قرمزی که دوار به ورسالیکو داد جریان بازی را کاملا عوض کرد اما نتوانستیم از این فرصت بهره ببریم.

او افزود: هوادارانمان فوق العاده بودند و این تنها چیزی است که یک تیم می خواهد. ما بازی را خوب شروع کردیم اما با اخراج بازیکن حریف، شیوه بازی اتلتیکو تغییر کرد. باید در دیدار برگشت در مادرید پیروز شویم. می دانیم که اتلیتیکو شانس بیشتری دارد.

سرمربی آرسنال در پایان اظهار کرد: فوتبال این چنین است و می خواستیم که دروازه مان را بسته نگه داریم. این موضع بیش از همه برایمان اهمیت داشت. اشتباه خط دفاعی باعث رقم خودرن گل اتلتیکو شد. با این حال هنوز شکست نخورده‌ایم. باید به واندا متروپولیتانو برویم و نشان دهیم که می توانیم در فینال حضور داشته باشیم.

انتهای پیام

نظر شما