شناسهٔ خبر: 25231630 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مدیر مدرسه علمیه حقانی:

گفتمان سازی و فرهنگ سازی، رسالت حوزویان در حمایت از کالای ایرانی است

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین بهاری گفت: رسالت مهم حوزویان در سال حمایت از کالای ایرانی، تلاش در جهت گفتمان سازی و فرهنگ سازی این مساله در سطح جامعه است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین حسن بهاری قراملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این که گفتمان سازی نخبگان حوزوی و دانشگاهی در ترویج مصرف کالای داخلی بسیار موثر است، اظهار داشت: آنچه وظیفه آحاد طلاب و فضلای حوزه در سال حمایت از کالای ایرانی است این است که در لبیک به ندای مقام معظم رهبری، فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را در جامعه رواج دهند و این کار با ابزارهایی چون قلم و پژوهش، منبر و سخنرانی و نیز تبلیغ چهره به چهره میسر است.

وی افزود: بی شک اگر هر ایرانی نسبت به این موضوع بی تفاوت باشد، نه تنها شعار سال محقق نمی شود بلکه وضعیت اقتصاد ملی روز به روز تضعیف می گردد و این همان چیزی است که دشمنان می خواهند.

مدیر مدرسه علمیه حقانی همچنین خاطرنشان کرد: از این رو بنده معتقدم هر فردی چه طلبه و چه غیرطلبه وظیفه دارد که بر اساس غیرت ایرانی و اسلامی خود به حمایت از تولید ملی بپردازد و در این راستا خودش نیز مقید باشد که فراتر از حرف در عرصه عمل نیز این گونه باشد و در زندگی خود از کالای ایرانی استفاده کند.

۳۱۳/۸

نظر شما