شناسهٔ خبر: 25231072 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آخرین اقدام تروریست‌ها قبل خروج از دوما چه بود؟ +فیلم

ویدئویی که به تازگی در رسانه‌های عرب زبان منتشر شده از آخرین اقدامات تروریست‌ها قبل خروج از دوما پرده بر می‌دارد.

صاحب‌خبر -

آخرین اقدام تروریست‌ها قبل خروج از دوما چه بود؟ +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، "دوما" آخرین شهر در غوطه شرقی بود که تروریست های "جیش الاسلام" مقابل  شروط دولت  سوریه ، پس از تلاش های فراوان و بی ثمر سرانجام مجبور به ترک آن شدند.

سناریوی ساختگی مبنی بر حملات شیمیایی دولت سوریه در این شهر ،آخرین دست آویزی بود که تروریست‌ها به آن برای ماندن در این منطقه استراتژیک امید بسته بودند اما این نقشه هم کارساز نشد.

با شدت یافتن عملیات تمام عیار ارتش سوریه عاقبت عناصر گروه تروریستی جیش الاسلام ناچار به تحویل تسلیحات خود شدند اما طبق گزارش پایگاه خبری " التقريب" به گفته شخصی با نام "احمد الحسین" از جبهه مقاومت، عناصر این گروه تروریستی قبل خروج از دوما برای اینکه تمامی تسلیحات خود را به دست سوری ها نسپرند، تعدادی از آنها را به آتش کشیدند.

در ادامه ویدئویی که "روسیا الیوم" از تانک های شعله ور  در آتش که توسط اعضای جیش الاسلام سوزانده شدند،منتشر کرده را مشاهده کنید.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6514333/7919781?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

 به آتش کشیده شدن تانک های جیش الاسلام توسط اعضای این گروه 

نظر شما