شناسهٔ خبر: 25230599 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

استقلال باید سپاهان را شکست دهد حتی اگر نایب قهرمان نشود

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: حرفه‌ای این است که ما بدون در نظر داشتن بازی‌های همزمان هفته آخر، برای شکست دادن سپاهان با همه قدرت به میدان برویم.

صاحب‌خبر -

اکبر کارگرجم در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار استقلال و سپاهان در هفته پایانی لیگ دسته اول اظهار داشت: در کل برای این بازی نگرانی خاصی نداریم. احتمال این که ما در این بازی امتیازات کامل را نگیریم کم است. روی کاغذ از سپاهان برتر هستیم و قائدتا باین این بازی را ببریم. 

عضو کمیته فنی آبی پوشان ادامه داد: ما باید سپاهان را ببریم حتی اگر نایب قهرمان هم نشویم. پیروزی در این بازی می تواند حسن ختام خوبی باشد برای فصلی که در آن فراز و نشیب داشتیم. این پیروزی می تواند رضایت هواداران را بیش از پیش تامین کند.

وی افزود: با این که چند بازیکن غایب به دلیل مصدومیت و محرومیت داریم، اما خدا را شکر ظرفیت در استقلال آنقدر بالا هست که نگران این بازیکنان غایب نباشیم. دست شفر در این بازی بسته نیست و ما نفرات شایسته ای داریم که می توانند جای خالی بازیکنان اصلی را پر کنند.

پیشکسوت آبی پوشان خاطر نشان ساخت: مثلا روزی که مجید حسینی را به دلیل مصدمیت از دست دادیم و به ناچار از آرمین سهرابیان استفاده کردیم، کسی فکر نمی کرد این بازیکن جوان آنقدر خوب کار کند که حالا حتی اگر حسینی هم برگردد، چشمی و منتظری هم باشند به راحتی بتوان از کنار او گذشت و این بازیکن جوان را از ترکیب خارج کرد. در استقلال از این بازیکنان کم نداریم. نفراتی که دنبال فرصت می گردند تا خود را به شفر ثابت کنند. غیبت بازیکنان اصلی شاید توفیقی اجباری باشد برای بازیکنان جوانتر و حتی تیم استقلال.

کارگرجم در خصوص تمدید قرارداد شفر با استقلال تصریح کرد: آقای افتخاری کارش را بلد است و از این جهت جای نگرانی نیست. انشاءالله به زودی قرارداد شفر برای فصل بعد تمدید می شود.

نظر شما