شناسهٔ خبر: 25229766 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

اقتدار نیروهای مسلح حافظ دستاوردهای نظام اسلامی است

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اقتدار و وحدت نیروهای مسلح حافظ ارزش ها و دستاوردهای نظام اسلامی است و این سرمایه ارزشمند باید روز به روز تقویت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز پنجشنبه در دیدار با کارکنان مرکز عقیدتی سیاسی پادگان مالک اشتر نیروی انتظامی استان مرکزی در اراک، افزود: اقتدار نیروهای مسلح کشور سدی محکم در برابر تهدیدهای دشمنان است و همواره آمادگی حداکثری برای شناسایی و مقابله با توطئه های دشمنان وجود دارد و نیروهای مسلح ظرفیت حداکثری را در وحدت رویه و هم افزایی برای مقابله با تهدیدها دارند.
وی ادامه داد: قدرت نیروهای مسلح در همه بخش های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی ارزشمند است و در این حوزه به همت نیروهای مخلص و متعهد، کشور توانسته در منطقه بدرخشد و این توان باید همواره در بالاترین سطح باشد.
امام جمعه اراک بیان کرد: قدرت معنوی، روحیه جهادی و نگرش دینی نیروهای مسلح انقلاب اسلامی ایران عاملی برجسته است که کمتر در نیروهای مسلح سایر کشورها می توان سراغ گرفت.
آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: نیروهای مسلح ایران قدرتی مطرح در منطقه خاورمیانه هستند و مقامات نظامی ارشد کشور باید برای حفظ و افزایش این جایگاه ویژه برنامه ریزی های کوتاه و بلند مدت تدوین کنند.
وی افزود: هادیان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح نیز باید مبانی انقلاب اسلامی را به درستی درک کرده و آن را به جامعه هدف خود انتقال دهند و نسل جدید را به درستی با آرمان های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری آشنا کنند.
امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: آشنایی با مفاهیم و معارف قرآنی، ضمن تقویت روحیه استقامت نیروهای مسلح در برابر توطئه های دشمنان، تعمیق بصیرت دینی و در نتیجه پایبندی هر چه بیشتر به ارزش های نظام اسلامی را به دنبال خواهد داشت بنابراین گسترش فرهنگ قرآنی در پادگان های نظامی باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.
پادگان آموزشی مالک اشتر نیروی انتظامی شهرستان اراک قطب آموزش سربازان مدارک لیسانس، فوق لیسانس و دکتری در کشور محسوب می شود.
علاوه بر فعالیت نیروی انتظامی و سپاه روح الله در استان مرکزی، پادگان حضرت علی اکبر(ع) پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی نیز به عنوان مرکز آموزش درجه داری در اراک فعالیت می کند.
3017/6013/

نظر شما