شناسهٔ خبر: 25229718 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

حجت الاسلام نکونام:

برای نجات از تهاجم فرهنگی دشمن باید در کشتی اهل‌بیت سوار شد

گروه فرهنگی - نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: شما در این دنیا غرق حوادث و تهاجم فرهنگی هستید و باید برای نجات خودتان از این تهاجم فرهنگی دشمن در کشتی اهل‌بیت سوار شد و با اهل‌بیت عصمت و طهارت پیوند برقرار کرد و هر کس در این کشتی ننشیند غرق می‌شود و هلاک می‌شود و نجات پیدا نمی‌کند بنابراین ما آمده‌ایم تا به بهشت برویم و راه بهشت رفتن در کشتی اهل‌بیت عصمت و طهارت سوارشدن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان، ظهر امروز ۶ اردیبهشت در همایش طرح پیوند نوجوانان و جوانان با مسجد، با اشاره به ایام ماه شعبان و آمادگی برای ورود به ماه مبارک رمضان، گفت: یکی از آمادگی ها دعاست و یکی از دعاهای ماه شعبان صلوات شعبانیه است که در تعقیب نماز ظهر خوانده می شود.
امام جمعه شهرکرد ادامه داد: یکی از چیزهایی که رمز موفقیت شماست و آینده شما را تضمین و شما را عاقبت بخیر و دنیا و آخرت شما را آباد می کند همین صلوات شعبانیه است .
حجت الاسلام و المسلمین نکونام اضافه کرد: در آداب ماه شعبان در مفاتیح اولین دعا از اعمال مشترکه ماه شعبان همین صلوات شعبانیه است که در فراز اول وجود اهل بیت را معرفی می کند که پیامبر و واهل بیت عصمت و طهارت چه کسانی هستند سپس پیامبر و اهل بیت عصمت و طهارت را کشتی معرفی می کند که هر کس در این کشتی بنشیند نجات پیدا می کند و در امنیت محض قرار می گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: شما در این دنیا غرق حوادث و تهاجم فرهنگی هستید و باید برای نجات خودتان از این تهاجم فرهنگی دشمن در کشتی اهل بیت سوار شد و با اهل بیت عصمت و طهارت پیوند برقرار کرد و هر کس در این کشتی ننشیند غرق می شود و هلاک می شود و نجات پیدا نمی کند بنابراین ما آمده ایم تا به بهشت برویم و راه بهشت رفتن در کشتی اهل بیت عصمت و طهارت سوار شدن است.
حجت الاسلام و المسلمین نکونام تصریح کرد: صلوات بسیار مهمی است حتما این صلوات شعبانیه را مطالعه کنید و به ترجمه اش هم خوب توجه بکنید و سعی کنید در این ماه شعبان با محتوا و با ترجمه اش بخوانید تا انشاالله راهتان را بهتر پیدا بکنید.

نظر شما