شناسهٔ خبر: 25229677 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

غیبت سرمربی پدیده در نشست خبری

کریمی: فصل بعد هم در گسترش فولاد هستم/ باید 4 امتیاز دیگر هم می‌گرفتیم

نصر: سرمربی تیم گسترش فولاد تاکید کرد که فصل آینده هم به فعالیتش در این تیم ادامه خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، فیروز کریمی در نشست خبری پیش از بازی گسترش فولاد – پدیده، اظهار داشت: لیگ برتر فردا به اتمام می‌رسد و جا دارد که بگ.ویم من رسانه‌ها را در موفقیت‌هایی که در فصل جاری به دست آوردیم، شریک می‌دانم و از آنها تشکر می‌کنم.

وی افزود: از زمان حضور من در گسترش فولاد، تیم هفت رده در جدول ارتقا پیدا کرد، اما با این حال لیگ برای‌مان با فراز و نشیب زیادی همراه بود. در این چند ماه همه دست به دست هم دادیم و تلاش کردیم تا تیم را از انتهای جدول بالا بکشیم. اینکه توانستیم برای اولین بار از اواسط فصل بقای تیم در لیگ برتر را قطعی کنیم تا مسئولان باشگاه خیال‌شان راحت باشد، جای خوشحالی دارد. این را هم بگویم که اگر برخی از بازیکنان‌مان مصدوم نمی‌شدند، بیشتر از این هم موفقیت کسب می‌کردیم. اگر خوشبینانه نگاه کنم، می‌توانم با صراحت بگویم که گسترش فولاد می‌توانست امسال چهار امتیاز بیشتر کسب کند. از عملکرد تیم‌مان در این مدت هم رضایت دارم.

سرمربی تیم گسترش فولاد خاطرنشان کرد: باشگاه در این مدتی که من در تبریز بودم، پا به پای ما حرکت کرد و خدا را شکر در طول سال وضعیت خوبی رقم خورد. از سازمان لیگ هم تشکر می‌کنم که بازی‌ها را با نظم و دقت زیادی برگزار کرد تا هیچ تیمی متضرر نشود. داوری‌ها هم نباید به دلیل چند اشتباه زیر سوال برده شوند، چون در بازی‌هایی که من حضور داشتم، بالاترین سطح داوری را در تاریخ فوتبال ایران دیدم و جا دارد الان که آخر فصل است، از داوران هم تشکر جانانه‌ای داشته باشیم.

کریمی با اشاره به دیدار فردای تیمش مقابل پدیده، یادآور شد: بازی ما و پدیده شاید از لحاظ جدولی حساسیتی نداشته باشد، اما تقابل‌های گذشته دو تیم نشان می‎دهد که چه گسترش فولاد و چه پدیده هر دو به دنبال ارائه بازی‌های زیبا هستند. حتی در بازی رفت هم در مشهد با اینکه ما پیروز شدیم، اما پدیده هم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و روح فوتبال در آن مسابقه جریان داشت. فردا پدیده استرس سقوط ندارد و به همین خاطر فکر می‎کنم فردا بازی قشنگی از آب در بیاید. برای هر دو تیم در بازی فردا آرزوی سلامتی دارم، اما برای آن استرس نخواهیم داشت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد وضعیت ادامه همکاری‌اش با گسترش فولاد برای فصل آینده، گفت: من با گسترش فولاد قرارداد سه ساله دارم. ما در کنار یکدیگر هستیم و در این مدت هم من شرایطی را دیدم که خودم را ملزم به ادامه همکاری با گسترش فولاد می‌دانم. بحث من و گسترش فولاد الان علاوه بر قرارداد، بحث همدلی است. من و گسترش فولاد یکدیگر را می‌شناسیم و این شرایط در سال آینده هم قطعاً بهتر می‌شود و تیم هم فوتبال بهتری را به نمایش می‌گذارد. ما در باشگاه دوستان خوبی برای یکدیگر هستیم. من در فصل آینده هم در کنار مسئولان باشگاه گسترش فولاد و مردم آذربایجان هستم. در بازی فردا مقابل پدیده هم به جز یک مدافع بقیه بازیکنان‌مان را در اختیار داریم، اما با این وجود سعی می‌کنیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم تا آبدیده‌تر شوند.

سرمربی تیم گسترش فولاد راجع‌به وضعیت تیم‌های مختلف در جدول لیگ هفدهم، تصریح کرد: امسال جدول لیگ استثنایی بود، اصلاً هیچ سالی جدول لیگ به این شکل نبود. پرسپولیس هم که خیلی زود قهرمان شد، من شخصاً هیچ‌وقت یادم نمی‌آید که به این زودی قهرمانی یک تیم در لیگ برتر قطعی شود. جایگاه خیلی از تیم‌ها هم در جدول رده‌بندی مشخص بود، اما با این وجود ما در همه بازی‌ها با قدرت جلو رفتیم و عزت ورزشی‌مان را به نمایش گذاشتیم تا همه بدانند گسترش فولاد بی‌دلیل از پیشوند «فرهنگی و ورزشی» استفاده نمی‌کند.

کریمی در واکنش به اینکه آخرین مربی است که توانسته با یک تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا به قهرمانی برسد، عنوان کرد: زمانی که فوتبال‌مان رو به عقب است، این رکورد هم ارزشی ندارد. این رکورد نیست، این پسرفت است که تیم‌های ایرانی نتوانسته‌اند در 23 گذشته قهرمانی‌ای در لیگ قهرمانان آسیا کسب کنند. رکورد، رکورد والیبال ایران است که در جهان پیشتازی می‌کند، رکورد، رکورد بانوان ماست که با همه شرایط در مسابقات جهانی حاضر می‌شوند و مدال می‌گیرند؛ رکورد اینها هستند، نه رکوردی که 23 ساله شده و نشان دهنده پس‌رفت است.

به گزارش نصر، رضا مهاجری، سرمربی تیم پدیده به دلیل تأخیر در پرواز تیمش از مشهد به تبریز نتوانست در نشست خبری حاضر شود و پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

انتهای پیام/

نظر شما